اخبار

بلک بری مرکوری رسما توسط TCL معرفی شد

نوشته شده توسط سعید رستمی

با سلام , بلاخره گوشی جدید بلک بری از سوی TCL رونمایی شد

در حالی که چند روز قبل تعدادی تیزر تبلیغاتی از گوشی جدید شرکت بلک بری یعنی مرکوری منتشر شد , احتمال آنکه این گوشی بزودی معرفی شود بسیار زیاد بود تا اینکه دیروز شرکت TCL تصاویر این گوشی را رسما منتشر کرد .لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات نرم افزاری و سیستمی این گوشی بطور رسمی منتشر نشده اما مطمئنا طی چند روز آتی این مشخصات هم از سوی بلک بری منتشر میشود .

 

اما چیزی که از تصاویر مشخص است طراحی این گوشی بسیار زیبا و جذاب است و میتوان گفت یکی از جذاب ترین بلک بری های تولید شده میباشد .بدنه ی فلزی و کیبورد فیزیکی این گوشی ظاهر آن را بسیار دلنشین و با ابهت کرده است. همانطور که میبینید در قسمت کلید اسپیس بار , سنسور اثر انگشت قرار گرفته که این ویژگی جدید از سوی بلک بری بر روی دیوایس قبلی این شرکت یعنی dtek60  هم تعبیه شده بود. در قسمت پشت این گوشی شما لنز یک دوربین را میبینید که در کمال سادگی بسیار جذاب کار گزاشته شده است .

همانطور که گفته شد هنوز اطلاعات بیشتری از جمله قیمت این گوشی بطور رسمی منتشر نشده و در صورت منتشر شدن در سایت قرار خواهیم داد .

با تشکر – بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۲۰ نظر

  • یه سوال دیگه، صفحش هم قابلیت لمس داره یا که نه فقط کار با کیبورد هستش؟؟؟

  • واقعا بلک بری داره فوق العاده کار می کنه، این گوشی شاهکاره، مخصوصا اینکه اثر انگشت رو اورده روی اسپیس، بلک بری داره راه درستی رو میره، خوشحالم بلک بری زده ست

  • واقعا کار خودش یه چیز دیگست…
    پریو عالی بود ، مرکوری هم ظاهر قابل قبول و زیبایی داره …قرمز داشته باشه ۱۰۰% در کنار z30 میخوامش .
    سپاس گذار از زحمات تیم موفق و عالی بلک بری ایران عزیز.

  • سلام.آیا آقای چن یا خود شرکت درباره ی تولید گوشی جدید با سیستم عامل bb0 صحبت جدیدی کردن؟.به نظر شما گوشی جدید با سیستم عامل bb10 تولید میشه؟

  • چقد گوشی قشنگیه… خوشمان آمد 😛
    فقط دکمه های فیزیکیش (که به لبه ها نزدیکه) یه جوریه، فکنم نور رو منعکس میکنه یکم اذیت کنه
    خبر خوبی بود

  • سلام به نظرتون با این مشخصاتی که داره از لحاظ قیمت با دیتک ۶۰ هم قیمت میشه؟

  • دیزاین سنسور اثر انگشت که روی اسپیس بار قرار دادن، یکی از چندین ویژگی خاص این گوشیه که اونو به یکی از خاص ترین گوشی های امروزه ی بازار تبدیل می کنه 🙂

  • سلام
    هنوز مشخص نیست کی عرضه میشه؟!
    به نظر من یک میلیون ۶۰۰ ‘۷۰۰ مناسبه.

نظر بدهید