اخبار

بلک بری و مشاهیر

نوشته شده توسط سعید فروتن

سلام و عرض خسته نباشید بر شما دوست داران بلک بری ایران دراین پست جالب در خدمت شما هستیم با لیستی از مشاهیر جهان که از بلک بری استفاده میکنند.


همانطور که می دانید بلک بری یکی از خاص ترین برند های تلفن های هوشمند در دنیا محسوب می شود و و جدا از خاص بودن ، امنیت و کارایی آن در کنار زیبایش باعث شده تا هرچه بیشتر مشاهیر و افرادی که انتظار های آن ها از یک تلفن همراه متفاوت است رو به استفاده از این برند ببرند.

 

در زیر لیستی از مشاهیر ، سیاست مداران ، بازی گران و خوانندگان را که از این برند استفاده می کنند را می توانید مشاهده کنید :

 

۱٫باراک اوباما : نفر اول لیست ما اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکاست او در این باره می گوید : (( هنوز که هنوز  من به بلک بریم چسبیدم و اون ها باید اون روبه زور از چنگ من در بیارن ))

x9fhfb9xblxqzdjyvoka

۲٫ملکه الیزابت  : وی با این که از جنگ جهانی دوم بر تخت نشسته وممکن است فکر کنید که نمی تواند از تلفن های هوشمند استفاده کند اما با بلک بری کنار آمده.

102631673

۳٫لیدی گاگا : با توجه به شهرت وی اگر او بلک بر های دست دومش را در ebay  به فروش بزارد مطمئن باشید که حراج بزرگی رخ خواهد داد.

lady-gaga-and-blackberry-bold-9700-gallery

۴٫کیتی پری : نکته جالب درباره وی این است که او فقط و فقط از بلک بری استفاده می کند و به غیر از یک دستگاه ویندوز فون ۷ که در موزیک ویدیو اش استفاده کرده هیچ تلفن دیگری ندارد.

katy-perry-blackberry

۵٫تیلور سویفت :با این که او از یک آیفون هم استفاده می کند  اما بیشتر وی با بلک بری دیده شده تا آیفون.

 

۶٫فلیپ کلدرون ( رئیس جمهور  مکزیک) : او خدمات بسیار زیادی در مکزیک انجام داده و من جمله افراد کاردان در سیاست مکزیک می باشد از همکاران وی که از بلک بری استفاده می کنند می توان هوگو چاوز را نام برد که رئیس جمهور ونزوئلا  بوده است.

 

Felipe_Caldero_jugando

۷٫کریستیانو رونالدو : سنتاره فوتبال جهان نیز بلک بری را به عنوان تلفن همراهش بر گزیده.

Ronaldo-BlackBerry-jpw

۸٫دیوید بکهام : او نیز دیده شده که پست های فیس بوکش را با بلک بری ۱۰ منتشر می کند.

 

image

۹٫لئو ناردو دیکاپریو : ستاره هالیوودی همراه با بلک بریش در حال قدم زدن  شکار شده است.

tumblr_mskyahERv11shz30jo1_1280

۱۰٫ تایسون چندلر : ستاره دنیای بسکتبال در باره بلک بری در صفحه توییتر اش نوشت که بلک بری ۱۰ سیتم عاملی متفاوت است.

tumblr_msl13jGtuz1shz30jo2_500

امیدواریم لذت کافی را از این پست برده باشید.

 

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

۸ نظر

نظر بدهید