اخبار

بلک بری Leap محصول جدید شرکت بلک بری!!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و طرفداران بلک بری ایران سلام وقت بخیر – در این پست همرا شما هستیم با بررسی کلی نرم افزاری و سیستم عاملی بلک بری لیپ محصول جدید شرکت.

همان طور که در جریان هستید مدتی از رونمایی محصول جدید بلک بری یعنی Leap می گذرد و نظرات و انتقاد ها در رابطه با این گوشی سطح میانی بسیار است.

در حال حاضر در ماه آپریل هستیم و به زودی این محصول در دو رنگ سفید و خاکستری روانه ی بازار خواهد شد.پیش فروش این محصول جذاب و جدید در کانادا با قیمت $۳۵۰ کانادا و در آمریکا با قیمت US$275 دلار آمریکا شروع شده است.

این محصول با دو Store قدرتمند BBW و Amazon پاسخگوی تمامی نیاز های نرم افزاری مخابین خود در هرزمینه ای از جمله بازی – برنامه کاربردی و… خواهد بود.

Leap نیز همانند سایر گوشی های هوشمند بلک بری قابیلت نصب فایل های اندرویدی را دارد و به همین دلیل مشکلی در این زمینه نخواهد بود.

به نظر من این گوشی نسبت به قیمت و کیفیت ساخت قطعا ارزش خرید بالایی دارد و مخابین زیادی رو در بازار جهانی از جمله کشور عزیزمان ایران پیدا خواهد کرد.

شما عزیز و طرفداران خوش ذوق بلک بری ایران نیز میتوانید نظراتتون رو در رابطه با شاهکار جدید بلک بری در زیر همین پست بیان کنید.

بلک بری ایران همراه مطمئن

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۳ نظر

  • من آخر نفهمیدم من تا حالا بلکبری نداشتم میخوام بگیرم یک عده اونایی که داشتن میگن بلکبری به دکمشه یک عده میگن اینا بهتره
    من تجربه اولمه میخوام فقط باهاش چت کنم نفهمیدم کدومو بگیرم بهتره!!!!
    لطفا راهنمایی کنید
    در ضمن کیفیت ساخت هم بسیار واسم مهمه
    من نسبت به بودجم q10 نظر دارم یا این گوشی کدومو بگیرم؟؟؟

    • درود دوست عزیز – ببینید تمامی گوشی های از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار هستند نمیشه واقعا مقایسه کرد این بهتر هستش یا اون – Q10 گوشی واقعا خوبی هستش که کیفیت مطلوبی داره و مخاطبین بسیار زیادی در بین بلک بری داران داره – انتخاب خوبی هستش – کیبورد مجازی و QWERTY در این رابطه کاملا سلیقه ای هستش.

  • سلام. ممنون بابت اطلاعات و خسته نباشید.خبری از بلک بری slider نیست؟

    • درود سپاس – فعلا خیر خبری از منتشر در بازار نشده است.

    • درود – خواهش می کنم فعلا خیر اما احتمالا بعد از Leap روانه بازار بشه.

  • باسلام نظرشما در رابطه با z30چیست

    این گوشی رو با کدام گوشی اندروید میتوان مقایسه کرد

    سپاس

نظر بدهید