اخبار

خلاقیتی جالب و زیبا از George G !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

درود وقت بخیر خدمت بلک بری دوستان عزیز – در این پست همراه شما هستیم با خلاقیتی جالب و زیبا از شخص George G در رابطه با بلک بری .


همه ی ما کم و بیش در دوران کودکی با بازی سرگرم کننده ی لگو که در لاتین به معنای " در کنارهم چیدن " می باشد ،آشنا شده ایم.حال George G شخصیتی خلاق و جالب دست به کار زیبایی زده است و گوشی Pearl بلک بری رو با استفده از لگو ساخته است در ادامه عکس هایی رو در این رابطه خواهیم دید.به گفته ی خود George G این طرح هنوز جای کار دارد و این طرح از اندازه ی واقعی Pearl کمی بزرگتر است و دگمه های آن باید کمی تغییر کند.همچنین صفحه نمایش آن نیز مورد پسند او نیز نیست.

به گفته ی جورج باید منتظر تغییرات و همچنین مدل هایی لگویی سایر گوشی های بلک بری باشیم.در ادامه عکس هایی از این طرح رو با هم تماشا می کنیم:

 

2 4 3

 

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۴ نظر

  • ببخشید من یه گوشی بلک بری زد ۱۰ دارم و موقعی که صفحه لاک است و باید اگشتمان را از لوگوی بلک بری یه بالا بکشیم کار نمی کنه و باید با کلید بالاش این کار را انجام بدهم می دانید مشکل از کجاست؟

     

     

  • سلام دوست عزیز

    SETTING>DISPLAY>SWIPE TO WAKE

    اگر فعال بشه مشکل شما حل میشه

    شاد باشید

  • سلام من میخواستم بدونم که برنامه های اندروید رو باید حتما از appstoreگرفت یا مثلا با بلوتوث یا از طریق کامپیوتر هم میشه گرفت و ایا نرم افزار بازار هم روش نصب میشه یا نه.متشکرم از سایت خوبتون

    • با بلوتوث هم میشه ، کلا مهمه برنامه رو دریافت کنید 

نظر بدهید