اخبار

قابلیت جدید در Whats app !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و طرفداران بلک بری ایران وقت بخیرلحظات به کام – در این پست با ما همراه باشید با معرفی قابلیت جدید در Whatsapp .

این روز ها ابزار های اجتماعی از اهمیت خاصی دربین کاربران گوشی های هوشمند دارد و کم کم جای تماس های تلفنی و… را خواهد گرفت.حال در این فضای رقابتی  برنامه ها ،برتری ازآن برنامه ای است که چند ویژگی نظیر : کمترین bug ممکن – سرعت اجرای بالا – زیبایی – کاربرد های بسیار و….

قابلیت جدید از برنامه ی اجتماعی Whatsapp تماس گرفتن با مخاب هست.این ویژگی بر روی برخی از برنامه های موجود در بازار وجود داشت اما حال Whats app نیز از قابلیت تماس صوتی بهره خواهد برد.

این ویژگی در نسخه های اندروید تست شده است و حال در حال تست برای بلک بری می باشد اما عزیزانی که تحمل انتظار ندارند و می خواهند که زودتر از این قابلیت استفاده کنند باید نسخه ی آزمایشی رو تهیه و نصب کنند اگرظاهر نشد از دوستانی که این ویژگی بررویWhats app آن ها ظاهر شده است تقاضا کنند که با آن ها تماس بگیرند و از این قابلیت نهایت استفاده رو ببرند.

تصویری از محیط برنامه همراه قابلیت جدید :

WhatsApp-Chat-Screen

 

گروه بلک بری ایران – با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۴ نظر

  • سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم میشه last seen رو در واتساپ بلک بری ، هاید کرد؟ تشکر…

    • اره وارد واتس آپ شوید سپس از بالا به پایین سویپ کنید از منوی بالا settniges رو انتخاب کنید سپس Privacy Settings انتخاب کنید و اونجا last seen رو nobody قرار دهید

نظر بدهید