نقد و بررسی

نقد و بررسی تکنولوژی Qualcomm در پرایو!!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز در این پست با ما همراه باشید با نقد و بررسی تکنولوژی قدرتمند Qualcomm بر روی پرایو


همان طور که در جریان هستید زمان عرضه ی جدیدترین محصول بلک بری با نام پرایو بسیار نزدیک است.بلک بری که بر خلاف سایر بلک بری های دیگر و خانواده ی این کمپانی اندرویدی است.شرکت بلک بری برای به دست گرفتن بازار و تامین نیاز مخاطبانش و همین طور محبوبیت در طرفداران اندرویدی نیز دست به همچین کاری برده است.اندرویدی بودن سیستم عامل پرایو تمامی بلک بری داران از نظر برنامه به طور کامل ساپورت و تامین خواهد کرد.

حال طرح این سوال شاید مناسب باشد که آیا این بلک اندرویدی امن می باشد؟

پاسخ مثبت است،بلک بری پرایو اولین دستگاه اندرویدی در بلک بری به امن ترین دیوایس اندرویدی تبدیل شد.حال دراین مقاله یا نقد وبررسی سعی می کنیم این امنیت را کمی شفاف تر کنیم و همچنین شا عزیزان را بیش تر آشنا کنیم.با ما همراه باشید.

اگر می خواهید از خود محافظت کنید یک نینجا کار یا بادی گارد استخدام کنید اما اگر می خواهید از اطلاعات شخصی تان محافظت کنید پرایو بدون شک بهترین گزینه برای این کار خواهد بود.

پرایو نامی آشنا برای جهانیان مخصوصا بلک بری داران در این روزها می باشد.پرایو دیوایسی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 به همراه اندرویدی ۵٫۱۱ Lollipop می باشد.

تکنولوژی امن QualcommMSM هم در نرم افزار و هم در سخت افزار پرایو نفوذ کرده است تا محافظ اطلاعات شما در بالاترین سطح باشد.در هنگام پردازش اطلاعات کدگذاری اطلاعات با استفاده از encryption key به خودکار روشن خواهد شد و روی سخت افزار و نرم افزار شما نیز اعمال خواهد شد تا بستری امن را برای شما فراهم سازد همچنین در هنگام بوت اولیه گوشی نیز  Bootchain  تمامی دستگاه شما را از سیستم عامل گرفته تا سخت افزار و نرم افزار ها امن خواهد کرد و مشکلی نیز در این زمینه نخواهید داشت.

برخی تغییرات در کرنل به جهت افزایش امنیت سیستم عامل نیز اعمال شده است و برخی کد ها و نرم های امنیتی در همه زمان برای محافظت و حفظ امنیت به صورت پیشفرض باز هستند.

نرم افزاری طراحی شده توسط تیم بلک بری به نام DTEK تمامی سیستم های امنیتی پرایو را زیر نظر خواهد گرفت و درجه ی امنیت دیوایس شما را نمایش خواهد داد.از رمزگذاری گرفته تا… و البته شما را در بالا بردن امنیت دیوایس نیز کمک خواهد کرد.

بخش نرم افزاری پرایو به طور کامل بر روی سایت قرار خواهد گرفت اما نکته ی جالب و مهم در رابطه با شارژ کردن گوشی این است که پرایو از تکنولوژی Quick Charge 2.0 بهره می برد که در مدت ۴۰ دقیقه ۵۰ درصد گوشی شما را شارژ خواهد کرد.

hIY1nSs

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۸ نظر

نظر بدهید