نقد و بررسی

نوستالژی های سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ میلادی

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران در این پست همراه شما هستیم با نوستالژی های سال های دور تلفن های همراه


چندی پیش در پستی مجزا تمامی دیوایس های سال ۲۰۰۶ را که از محبوبیت بسیاری برخوردار بودند به همراه ویژگی های منحصر به فردشان و عکس هایی از آن ها منتشر کردیم.حال با گذشت حدود یک هفته و به دلیل استقبال دوستان از این سبک مطالب تصمیم به معرفی نوستالژی ها و قدیمی هایی دیگر در تلفن های همراه،گرفتیم.

بلک بری ۷۱۰۰ و بلک بری ۸۷۰۷

1-BlackBerry-7100t-1-1421636956_660x0

بلک بری ۷۱۰۰

از جمله لاکچری های سال ۲۰۰۵ می توان به ۷۱۰۰ از کمپانی بلک بری اشاره کرد.دیوایسی با کیبورد Qwerty و ظاهری بسیار شیک و جذاب.14147984389_2edf7ee827_o

بلک بری ۸۷۰۷

در اواخر سال ۲۰۰۵ میلادی محصول دیگر بلک بری مشتاقان این برند و دیوایس ها همراه را شگفت زده کرد.محصولی با کیبورد QWERTY و پشتیبانی از EDGE .این دیوایس برترین دیوایس سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ شناخته شد.از زمانی که RIM شروع به تولید اولین سخت افزار دیوایس کرد.

موتورولا  Moto RAZR V3

moto

در سال ۲۰۰۴ موتورولا Moto RAZR دهکده ی هوشمند جهانی را شگفت زده کرد.در اواخر همان سال موتورولا دیوایس را با درپوش سیاه رنگ روانه ی بازار کرد که feedback های بسیار قابل توجهی نیز داشت.

سونی اریکسون K750

sony

بسیاری از افراد قطعا با این سری و سری K700 از سونی اریکسون خاطره های زیبایی را دارند.دو برادری که انقلابی در دیوایس های همراه بودند و صفحه نمایش و طول عمر باتری و پشتیبانی از حافظه جانبی از جمله قابلیت هایی بود که بسیاری از افراد به سمت این دیوایس سوق می داد.ضمنا دوربین ۲ مگاپیکسلی ۱۰ سال پیش را نمی توان انکار کرد.

نوکیا N70

nokia-n70

از دیگر غول های نوکیا می توان به سری های N اشره کرد.سری های N نوکیا انقلابی در دیوایس های همراه به وجود آورد.N70 با صفحه نمایش ۲٫۱ اینچی از دیگر غول های نوکیا محسوب می شد.

نوکیا ۸۸۰۰

nokia-8800-gold-arte(3)

از دیگر محصولات سال ۲۰۰۵ در نوکیا می توان به ۸۸۰۰ اشاره کرد.این دیوایس مجهز به دوربین SVGA و صفحه نمایش ۱٫۷ اینچی بود که از زیبایی خاصی برخوردار بود.

موتورولا Q8

motorola-q8-cdma

و در آخر می رسیم به موتورلا – دوست داشتنی همیشه مظلوم کخ با وجود تولید دیوایس های مناسب و در رده های سایر رقبا اماباز هم طرفداران چندانی را نتوانست به خود جذب کند.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۵ نظر

  • فکر میکنم نوکیا ۳۲۵۰ قول سال ۲۰۰۵ بود هم از نظر سخت افزاری و رم یک گیگابایتی فابریک نوکیا و طراحی تکش صدای بلند و با کیفیتش که قبل از اومدن گوشیایه چینی سالار بود هم سیستم عامل سیمبین نوکیا که اون سالا حرف اول و آخر میزد

  • سلام. خسته نباشید. یه پیشنهاد داشتم
    تو یکی از فروشگاههای اینترنتی دیدم مدلهای زیادی از گوشی های قدیمی بعضی از برندها رو برای فروش موجود کرده که طرفداران زیادی هم داره. اگه شما هم امکان تهیه مدل های قدیمی گوشی های بلکبری و سایر برندها رو داشته باشید مطمعنا با توجه به اعتبار و خوب بودن فروشگاه شما طرفداران زیادی خواهد داشت و فروش خوبی بدست خواهید اورد. از جمله خودم که طرفدار پروپا قرص گوشی های قدیمی هستم. چون یاداور خاطرات گذشته خواهد شد
    موفق باشید

نظر بدهید