نوستالژی

نوستالژی | بلک بری ۸۷۰۰c ، دستگاهی متفاوت

نوشته شده توسط سعید فروتن

با سلام خدمت شما همراهان بلک بری ایران در این پست  با شما هستیم با سری پست های نوستالژیک.


در این قسمت از نوستالژی نگاهی می اندازیم به نوامبر سال ۲۰۰۵ حدود ۱۰ سال پیش زمانی که بلک بری ۸۷۰۰c با قیمت ۲۹۹,۹۹ دلار روانه بازار شد .

بلک بری  با شعاری که به شکل زیر بود این دستگاه را معرفی کرد :

(( ارسال ایمیل در نهایت امنیت ، گشت گذار در اینترنت و قابلیت اجرای بسیار بالا ، همه و همه در یک دستگاه که به زیبایی پیشرفته ترین سخت افزار ، نرم افزار و تکنولوژی شبکه روز دنیا را در کنار هم جای داده است . ))

این  دستگاه که در آن زمان اولین دستگاه بلک بری بود که  از تکنولوژی EDGE پشتیبانی می کرد ، پیشرفته ترین دستگاه بلک بری به شملر می آمد.

0ce2882a2645306dffa369e9d70086b7

از جمله نقد های که در مورد این دستگاه در سال های انتشارش نوشته شده  بود می توان اشاره کرد به :

  • این دستگاه اولین دستگاه بلک بری است که از EDGE پشتیبانی میکند و همینطور پردازنده اینتل در آن کار گذاشته شده است ، البته که با وجود قابلیت محدود پیام سریع و بلوتوث  کمی جای شک در آن وجود دارد اما قطعا این دستگاه یکی از بهترین ها بلک بری تا به امروز بوده است .
  • به عنوان دستگاهی مخصوص ایمیل ، بلک بری هنوز در اوج قرار داشته چرا که ارسال ایمیل از هر  زمان دیگر راحت تر و سریع تر شده وبا وجود پشتیبانی از تکنولوژی EDGE دیگر  می توان انتظار ارسال و  دریافت لحظه ای ایمیل را داشت .

  با نگاهی سطحی به  مشخصات  این دستگاه می توان فهمید که بدون شک بلک بری ۸۷۰۰c دستگاهی متفاوت در نوبه خود بوده است :

164a1f0aade1f219aa779fb7ef70dc5e

امیدواریم از مطالب این پست لذت برده باشید 

با تشکر – بلک بری ایران 

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

۶ نظر

نظر بدهید