تصویر و ویدئو

ویدئوی تست بدنه پریو !!!

بلک بری داران عزیز و پر و پاقرص در این پست همراه شما هستیم با تستی از اولین اندرویدی بلک به نام پریو


همان طور که مطلع هستید بلک بری پریو اولین محصول اندرویدی شرکت بلک بری است که چندی پیش روانه ی بازار شد.در این مدت کم توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند و جایگاه مناسبی در دنیای تکنولوژی به دست آورد.

بلک بری پریو ملقب به غول سخت افزار است که از کانفیگ سخت افزاری بسیار مناسبی بهره می برد و در مقالات و پست های مختلف بارها این مورد ذکر شده است.

حال با شما همراه هستیم با ویدئویی که ااز تست بدنه ی پریو منتشر شده است.در این ویدئو شما خواهید بود که صفحه نمایش بلک بری پریو در برابر خط و خش بسیار با ثبات است و عملکرد بسیار عالی را در این زمینه دارد.ریو در این ویدئو به طور چند بار پیاپی مورد خط و خش های شدید قرار می گیرد اما اتفاق چندانی برای آن نمی افتد.

قاب پلاستیکی پریو هم نسبتا عملکرد خوبی داشته اما خب در برار اجسام بسیار تیز کم می آورد و نهایتا دچار آسیب می شود.امری طبیعی است و نمی توان این را یک نقطه ی ضعف محسوب کرد.صفحه نمایش پریو در برابر حرارت نیز عملکرد بسیار عالی را دارد.در ویدئو خواهید دید و صحت این ادعا به طور صریح و واضح تایید خواهد شد.

اما کسانی که به دنبال پریو هستند تنها مراقب لنز بلک بری پریو باشند زیرا با کوچکترین برخورد خش دار می شود و نسبت به سایر قسمت های بدنه ضعیف تر است.

حال شما عزیزان را به دیدن ویدئویی در این رابطه دعوت می کنیم:

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۲ نظر

  • قیمتش چنده ؟؟؟ ضمانت نامه ش چطوریه ؟؟؟ از زمانی که بلکبری z10 گرفتم دستم دو سال پیش , با اینکه ۷ گوشی عوض کردم مثل ایفون و سامسونگ و… ولی شخصیت بلکبری نداشتن . واقعا خاصه . امیدوارم خاص بمونه و خززززززز نشه

نظر بدهید