نرم افزار

با Guitar Tuner ساز خود را کوک کنید

نوشته شده توسط سعید فروتن

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان وهمراهان در این پست با ما باشید با معرفی برنامه ای از سری برنامه های تیونر یا همان کوک کردن ساز های مختلف.


تمامی افراد علاقه مند به موسیقی که سازی را در کنار علاقه خود دنبال می کنند ، دستگاه کوک یا همان تیونری ( tuner ) را به همراه سازشان دارند تا هنگام خارج شدن ساز از کوک آن را توسط دستگاه کوک کنند لذا که نیاز به دقت فراوان داشته و با گوش انسان به این دقت نخواهند رسید اما مشکلی که همیشه وجود داشته هزینه دستگاه های کوک و حمل آن ها بوده ،اما با وجود تکنولوژی و برنامه های قابل نصب بر روی اسمارت فون ها که با استفاده از میکروفون دستگاه کار می کنند دیگر نیازی به خرید تیونر نیست و به علاوه این که این تیونر مجازی همیشه همراه شما خواهد بود .

حال شما می توانید بهترین برنامه تیونر را برای بلک بری  ۱۰ خود از بلک بری ورلد دانلود ونصب کنید کافیست بر روی  لینک زیر کلیک نمایید.

download (1)

download

لینک مستقیم  از بلک بری ورلد : دانلود مستقیم

امیدواریم استفاده لازم را از این برنامه برده باشید

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

نظر بدهید