نرم افزار

برنامه ی امنیتی Pattern Lock Pro

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز همراه شما هستیم با برنامه ی کاربردی امنیتی Pattern Lock Pro


از آن جایی که امنیت در بلک بر ی حرف اول را می زند روش های متنوعی در سیستم عامل بلک بری برای بازگشایی و تامین دیوایس وجود دارد.از جمله پسورد،Picture پسورد و… .

حال در این پست با نرم افزاری امنیتی همراه شما هستیم که این قابلیت را به شما خواهد داد تا با Pattern دلخواه و الگوی مورد علاقه ی خود دیوایس تان را باز کنید.

در این برنامه کاربر قادر خواهد بود تا با الگویی یکتا و سوال امنیتی دیوایس هوشمند را از دسترسی افراد بی گانه حفظ کنید.بلک بری دوستان عزیز قادر به دانلود این برنامه از لینک زیر با استفاده از کد CBLOCK به صورت رایگان می باشند(بسیار محدود)

لینک دانلود

با تشکر بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۸ نظر

  • بلک بری دوستان عزیز قادر به دانلود این برنامه از لینک زیر با استفاده از کد CBLOCK به صورت رایگان می باشند(بسیار محدود)
    سلام. این قسمت رو متوجه نشدم. چطور میشه رایگان دانلود کرد؟

  • سلام
    فکر نکنم تا وقتی که Picture Password هست کسی توو بلکبری از Pattern استفاده کنه

    • بله درست است – اما خب یک نرم افزار اصلی هست به هر حال

      • خخخخخخ قشنگ بود منظورم اینه کلا چی جوری کد رایگان به دست میاد؟ مثلا نرم افزاری مثل app stalker که نرم افزارایی که رایگان یا آف خورده میشه نشون میشده..

        • دوست عزیز برخی از برنامه ها توسط توسعه دهندگانشان برای تبلیغ برخی نسخه رایگان می گذارند یا در برخی مواقع به مناسبت های خاص این کدها به اشترام گذاری می شود – برخی مواقع برخی از توسعه دهندگان که از دوستان هستند به میل شخصی می فرستند و…

    • سلام
      بغیر از سایت بلکبری ایران کانال هایی توو بلکبری مسنجر هست که این کد ها رو میزاره

      • ۵٫۱۱۲٫۶۹٫۱۰۸ In reply to samira.
        دوست عزیز برخی از برنامه ها توسط توسعه دهندگانشان برای تبلیغ برخی نسخه رایگان می گذارند یا در برخی مواقع به مناسبت های خاص این کدها به اشترام گذاری می شود – برخی مواقع برخی از توسعه دهندگان که از دوستان هستند به میل شخصی می فرستند و…

  • سلام من میخوام گوشی بخرم که از لحاظ امنیتی خیلی بالا باشد ( فایل شخصی و بعضی از رمز کارت بانک ها ) ، تو تحقیقاتم گوشی اندرویدی به کل حذف شد به خاطر داشتن حفره های زیاد امنیتی ، و فقط Ios و BBos موندند که میخوام بدون تعصب بگید کدومش مناسبتره؟
    ممنون و معذرت بابت اینکه سوال خودمو تو جای مناسب طرح نکردم

  • سلام
    یه سوال داشتم در مورد این لنزای گوشی
    اینا رو بلک بری هم میشه نصب کرد ؟

نظر بدهید