ویژه

رونمایی از سوپرایز ها

نوشته شده توسط علی بیژنی

با عرض سلام خدمت شما عزیزان در این پست با شما هستیم با رونمایی از سوپرایز هایی که قولشان را داده بودیم 

در آغاز سال نو به شما قول دادیم یک سری  سوپرایز رو در ۷ فروردین ماه رونمایی  کنیم و الان وقت رونمایی رسیده

اولین  سوپرایز،  مجموعه بزرگی با نام ایران بود که این  مجموعه  بر مبنای IT ( تکنولوژی و فناوری اطلاعات ) می باشد . بعد از احداث بلک بری ایران واستقبال بی نظیر شما عزیزان تیم ما  تصمیم گرفت فعالیت های خودش را گسترش بدهد که ثمره ی آن را در Complexiran می بینید . این مجموعه در حال تکمیل شدن است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که ظرف ۶ تا ۷ ماه آینده تمامی بخش های این مجموعه شروع به کار کند . در حال حاضر نیز تعدادی از بخش ها به صورت کاملا جدی در حال کار هستند . امیدواریم با وجود شما عزیزان و حمایت های شما بتوانیم مرجع کاملی از IT رو در ایران عزیزمان داشته باشیم .

Complexiran.com | اولین مرجع IT در ایران

Screenshot (60)

………………………………………………………………………………………………………………………………..

دومین سوپرایز رونمایی از فروشگاه جدید بلک بری ایران است که دارای امکانات بیشتر و همچنین ظاهر زیباتری نسبت به فروشگاه قبلی سایت است . شما عزیزان از این پس باید سفارش های خودتون رو در فروشگاه جدید به ثبت برسانید . ما در حال انتقال دیتا از فروشگاه قبلی به فروشگاه جدید هستیم بخاطر همین ممکن است اگر بخواهید با حساب کاربری که در گذشته داشتید در فروشگاه جدید لاگین کنید و به مشکل برخورد کنید و این طبیعی است چون دیتا هنوز انتقال پیدا نکرده و در حال انتقال هستیم  ولی می توانید با حساب کاربری جدید به انجام سفارش بپردازید .

Blackberryiran.com/market

Untitled-6

………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

و رونمایی از سومین و آخرین سوپرایز که فروش ویژه محصولات بلک بری به مناسبت ایام نوروز میباشد . در این فروش ویژه مدل های پرطرفدارد بلک بری همراه با لوازم جانبی در قالب یک پکیج  با قیمت پایین تری نسبت به گذشته  به فروش می رسد که شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه نسبت به خرید این پکیج ها اقدام کنید.

Blackberryiran.com/market

ES_shopperspreepackage_712x407_FitToBoxSmallDimension_Center

درباره نویسنده

علی بیژنی

مدیر مسئول مجموعه بلک بری ایران

۸ نظر

  • با سلام و تبریک سال نو به تمام تیم خوبتون
    و تبریک بیشتر برای پیشرفت در زمینه it و کنسرسیومی که راه اندازی کردید
    و یه خواهش دارم اونم لوازم z30 بازم ممنون از زحمات

    • سلام دوست عزیز ، سال نو شما هم مبارک
      ممنونم از شما
      حتما

  • با سلام و تبریک سال نو و تبریک ویژه به مناسبت افتتاح فروشگاه ویژه
    فروشگاه بسیار عالی فقط دو انتقاد وارده که اولی قیمت بالا نسبت به سایت http://www.gooshishop.com/
    با توجه به این مهم که سایت شما عزیزان مرجع بلک بری در ایران می باشد انتظار می رود که قیمت ها از تمامی مارکت ها ایران کمتر باشد.
    دومین مطلب گارانتی ۲ روزه می باشد که مدت زمانی آن کم می باشد.
    با تشکر و آرزوی موفقیت برای تیم شما

    • سلام دوست عزیز وقت بخیر و سال نو مبارک . واقعا جالبه ، مثلا پاسپورت ما داریم با یک کیف ۷۵ تومانی با اسکرین و نصب آپدیت میدیم ۲۰۷۰ بعد گوشی شاپ فقط موبایل رو داره میده ۲۱۰۰ ، یا مثلا کلاسیک رو ما گذاشتیم ۱۳۸۰ فروش ویژه بعد گوشی شاپ ۱۴۲۰ گذاشته یا Q10 رو ما داریم با یک گارد و اسکرین و نصب آپدیت ۷۱۰ میدیم بعد گوشی شاپ داره فقط موبایل رو ۷۲۰ میده . الان قیمت های ما بالاست ؟؟؟؟ من نمی دونم پایه واساس حرف شما چی بوده !!! بد جهت اطلاع شما مراجع همیشه به دلیل کیفیت بالای محصولاتشان و تضمین اورجینال بودن همیشه قیمتشان بالا تر است .
      در مورد گارانتی ۲ روزه هم اگر قرار باشه موبایل تست بشه ۲۴ ساعت هم کافیه . موفق وسربلند باشید

    • آپدیت ۱۰٫۳٫۲ بتا است و هنوز نسخه نهایی نیست . دفعه دیگه نظری دادید که مربوط به پست نباشه ip شما رو بلاک می کنم . چون هم سوال های تکراری می پرسید و هم جای نظر دادن رو هنوز نمی دونید

  • باسلام و آرزوی موفقیت و تبریک سال نو
    لطفا در زمینه نرم افزار های بلک بری هم فعالیت کنید.هزینه های دانلود اونا زیاده و رو آوردم به نرم افزار های آندروید.

نظر بدهید