اخبار

نتایج مالی بلک بری در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۷

نوشته شده توسط سعید رستمی

با نام یاد خدا , در این پست به نتایج مالی بلک بری در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۷ میپردازیم

بلک بری در روز گذشته نتایج مالی سه ماه چهارم سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد و طبق این اعلام نتایج شرکت بلک بری حدود ۲۸۶ میلیون دلار سود کرده است که ۸۰ درصد از این رقم سهم بخش نرم افزاری و سرویس دهی این کمپانی بود .همچنین بلک بری چیزی بالغ بر ۳۵۰۰ مشتری از شرکت ها و سازمان های مختلف در طی این مدت برای سرویس دهی مختلف داشته است . اما در کنار آن بلک بری بعد از آنکه بخش تولید سخت افزاری خود را تعطیل کرد و به تمرکز بر روی بخش نرم افزاری پرداخت , با حدود ۴۷ میلیون دلار ضرر مواجه شد .

BlackBerry, dati finanziari Q4 2017_ Cresce il fatturato da software e la liquidità

صحبت های جان چن در این باره :

از این نتیجه و اتفاق بسیار خوشحالم چون نتیجه چیزی بیشتر از انتظارات ما بود و فراتر از پیش بینی ها و معیارمان بود . در طی این سه ماهه ما سعی کردیم به گسترش و توسعه ی خود با ترکیبی از نرم افزار و خدمات ادامه دهیم و از سوی دیگر این به ما اجازه داد تا جریان مالی مثبت بیشتری با تقویت بخش عملیاتی به سمت ما سرازیر شود .با کاهش دادن سرمایه مورد نیاز با تمرکز بر روی بخش های نرم افزاری و دادن حق امتیاز ,  ترازنامه ی مالی همچنان به سودمان در حال تقویت است .

این سه ماهه برای بلک بری از اهیمت بالایی برخوردار بود , حالا که این دوره با خوشی برای بلک بری همراه بود باید دید در ادامه چه اتفاقاتی پیش روی این شرکت است . زیرا امسال سال مهمی برای بلک بری خواهد بود . دادن حق امتیاز به شرکت BB Merah Putih برای عرضه گوشی در کشور های آسیایی , همکاری با شرکت TCL و تولید چند گوشی جدید در سال ۲۰۱۷ , سرویس AtHoc در بخش فدرال آمریکا و همکاری با شرکت های خودروسازی جهت ارائه تکنولوژی QNX از مهمترین اتفاقات بلک بری در سال ۲۰۱۷ میباشد .

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۳ نظر

  • با سلام و آرزوی سالی پر از شادی و سربلندی برای تمام ایرانیان
    به نظر میرسه با روند پیشرفتی که بلک بری در پیش گرفته میشه امیدوار بود که این شرکت در آینده حتی به تولید گوشی با سیستم عامل خودش هم ادامه بده. به امید آن روز. با عرض معذرت از آقای رستمی به نظر میاد عنوان متن اصلی که از روش ترجمه شده با عنوان “آمار مالی بلک بری در سه ماهه اول (یک چهارم اول سال ۲۰۱۷)” باشه.
    با تشکر

    • سلام دوست عزیز
      بله در ظاهر اینطور به نظر میرسه اما این نتیجه در اصل سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶ هستش
      که معمولا تو اکثره سایتا مینویسن Q4 2017
      مرسی از توجهتون

نظر بدهید