اخبار

اخبار پیرامون گوشی جدید بلک بری

نوشته شده توسط سعید رستمی

با سلام , با اخبار و حواشی درز کرده پیرامون گوشی جدید بلک بری همراه شما هستیم

ظاهرا سال ۲۰۱۷ سال پر بار و مهمی برای شرکت بلک بری میباشد .همانطور که میدانید دیوایس جدید بلک بری یعنی مرکوری بزودی بطور رسمی رونمایی و پس از آن به بازار عرضه خواهد شد . اما در خلال همین اتفاقات گویا بلک بری در حال ساخت یک دیوایس جدید با همکاری شرکت اندونزیایی PT BB Merah Putih میباشد که این دو شرکت در سال قبل با هم توافق نامه ایی جهت تولید گوشی های هوشمند در اندونزی  امضاء کردند.

Roland Quandt یکی از مهندسان بخش الکترونیک شرکت بلک بری در توییت خود اطلاعاتی از ویژگی های گوشی جدید بلک بری با نام BBC100-1  منتشر کرد . وی همچنین چندی پیش مشخصات بلک بری مرکوری را هم در توییت خود آورده بود .

 

همانطور که میبینید طبق گفته های او این گوشی که با نام کد BBC100-1 آن را معرفی کرده مجهز به پردازنده ی ۴۲۵ اسنپ دراگون و با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتزی میباشد و دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است . ظاهرا رم آن ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت میباشد و لنز دوربین جلو ۱۳ و دوربین عقب ۸ مگاپیکسل است و طبق گفته ی او باطری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر میباشد .اما نکته ی جالب و قابل توجه,  دو سیم کارت بودن این گوشی است که  در صورت صحت داشتن این خبر , این گوشی به اولین گوشی بلک بری تبدیل خواهد شد که از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد .

هنوز هیچ گونه تصویری از این گوشی منتشر نشده و باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری در این مورد منتشر شود و باید دید ایا این گوشی فقط در کشور اندونزی عرضه خواهد شد یا وارد مارکت جهانی میشود ؟!!

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۵ نظر

  • سلام
    واقعا این بلکبری داره چیکار میکنه!
    آخه این اندرویید چیه!!
    چی بگم والا!!!!

    • واقا میتونست همین سیستم عامل رو رشد بده تا موقع استفاده از اندروید نیازی به برنامه ثانویه نباشه و برا این کار کافی بود با گوگل همکاری میکرد مخصوصا اینکه گوگل قصد تولید گوشی هم داشت. حیف BlackBerry OS

  • مو که رفتم یه موتورولا خریدم واقعا دارم لذت میبرم بعد ۸سال بلکبری داشتن دگ خستم کرد واقعا دگ شورشو در اورده.

  • ممکنه گوشی های با سیستم عامل بلک بری بازم تولید شه ؟
    ۶ ساله بلک بری دستمه واقعا نمیتونم ازش دل بکنم

نظر بدهید