نرم افزار

برنامه بسیار کاربردی +OGInsta

نوشته شده توسط سعید فروتن

سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی امروزقصد داریم در این پست نرم افزار معروف و بسیار کاربردی  +OGinsta که ممکن است خیلی از شما ها با اون سر کار داشته باشید رو معرفی کنیم .


همانطور که از نامش پیداست این برنامه نسخه ای از اینستاگرام آندروید است که توسط گروه OGmods برنامه نویسی آن انجام شده و به اصطلاح مود شده است،که شامل تغییرات بسیار جالب و کاربردی می باشد.در ادامه این برنامه را با استفاده شات های مختلف برای شما عزیزان معرفی می کنم.با ما همراه باشید:

– یکی از مشکلات اینستاگرام همیشه عدم گزینه ای برای ذخیره تصاویر بوده که ما مجبور به گرفتن اسکرین شات می شدیم یا این که به اجبار برنامه جداگانه ای برای این کار نصب میکردیم اما در این نسخه این امکان برای شما قرار داده شده تا با کلیک برروی گزینه منو در پایین سمت راست هر تصویر یا ویدیو تصویر مورد نظر را دانلود کنید تا در گالری ذخیره شود :

photo_2016-02-10_23-12-08

همین طور شما میتوانید با نگه داشتن بر روی هر تصویر اون رو به صورت تمام صفحه ببینید:

photo_2016-02-10_23-12-11

– قابلیت دیگر این نسخه امکان به اشتراک گذاری موضوع مورد نظر فقط با کلیک بر روی علامت share ( سومی از سمت چپ پایین تصویر) و انتخاب مخاطب یا مخاطبین مورد نظر( به صورت group ) و فرستادن آن به صورت دایرکت میباشد :

photo_2016-02-10_23-12-05

– قابلیت خیلی جالب دیگر امکان مشاهده تصویر پروفایل هرشخص فقط با نگه داشتن بر روی تصویر درصفحه شخصی او می باشد :

photo_2016-02-10_23-12-13

– این برنامه در اصل برای دستگاه های آندرویدی همچون پریو است اما کاملا تست شده و شما میتوانید بر روی بلک بری خود نصب کرده و لذت ببرید .

  • همچنین نیازی به پاک کردن نسخه اصلی اینستاگرام یا insta10 نیست میتوانید از ۲ پروفایل متفاوت در هر کدام استفاده کنید.

دانلود

امیدوارم این برنامه مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

۲۲ نظر

  • اگه مصرف باتریش مثه اینستگرام اندرویدی باشه فایده نداره واقعا خیلی باتری مصرف میکنه !!insta10 خیلی کم از باتریو مصرف میکنه،شما که تست کردید مصرف باتریش چطوره این نرم افزار؟؟؟

    • به تجربه خود بنده در زمان ۳۰ دقیقه ۵ درصد شارژ کم میکنه
      ولی در کل از نظر مصرف باطری نمیشه با برنامه های مخصوص بلک بری مقایسش کرد .

  • با سلام
    ابن برنامه روی z10 ارور unable to install app میده
    چیکار کنم؟
    این ارور برای چیه؟

    • سلام دوست عزیز من پیجم بعضی از امکانات براش فعال نمیشه مثلا این امکان ک یه پستی رو ب داستان خودم اضافه کنم نمیشه یا نمیتونم پستای دوستانمو ب داستان خودم اضافه کنم چندبارم ایمیل زدم به اینستا ولی جوابی نگرفتم

      • سلام دوست عزیز
        اکانت شما قدیمیه از نظر زمان ساخت ؟

  • سلام خدمت تیم گل بلک بری ایران،آقای بیژنی عزیزمن ازنسخه۱٫۸٫۱٫۲۴۸۰برنامه عالیiGrannاستفاده میکنم توی ایت نسخه ازهرچندتااکانت بخوای میتونی استفاده کنی همچنین دانلودعکی وفیلم هم میتونی انجام بدی لطفااطلاع رسانی کنیدتاهمه بلک بری دارای عزیزازاین برنامه عالی استفاده کنند،باتشکرازتیم پرقدرتتون.

    • سلام دوست عزیز حتما انجام میشه
      با تشکر از اطلاع رسانی

  • با عرض سلام و تبریک سال نو
    بعد از ارائه ورژن multi account برنامه اینستا (نسخه اندرویدی) اینستای من دیگه refresh نشده و کلا از کار افتاد و من همین برنامه OG رو نصب کردم و درست شد تا امروز ک دیگه آخرین ورژن ارائه شده ی اینستا ک قابلیت بارگذاری ویدئو تا ۶۰ ثانیه رو میده و…
    و نسخه OG امکان آپدیت نداره و از همون ورژن ب بعد هم اینستا برای من کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید ک این مشکل برا همه ست؟ یا فقط من و راه حلش چیه؟! ممنون

    • سلام
      دوست عزیز من آخرین ورژنرونصب کردم کار هم کرد مشکلی نبود
      اون قابلیت هم هنوزبرای اندروید نیومده فعلا برای iso هستش فقط

  • slm mohandes khste nbshid…mn qabln ino nasb krdm,bad y chi b onvane update umd update krdm,kolln dg bala nayavord..pak krdm joft app aro..aln mikhsm nasb konm mige(you have newer version on your device) chtori byd kamel pakesh konm k nasb she?

  • سلام
    من کلا اینسا که نصب میکنم دایرکت نداره
    میشه راهنمایی کنید،ممنون

  • سلام. بلک پاسبورت دارم. میخوام اینستاگرام نصب کنم لینک میخوام
    هیچ کدوم نمیتونم نصب کنم

نظر بدهید