نقد و بررسی

بلک بری KEYone (بررسی اجمالی )

نوشته شده توسط سعید رستمی

با سلام و وقت بخیر خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت بلک بری ایران , در این پست گوشی جدید بلک بری را یک مرور کلی میکنیم

با همه ی انتظارات , گوشی جدید بلک بری که با همکاری شرکت TCL تولید شده بلاخره در شب گذشته رونمائی شد و با نام رسمی KEYone معرفی شد . این گوشی زیبا مانند جواهری در یک قاب فلزی که دور تا دور آن با آلومینیوم خشک احاطه شده چشم هر بیننده ایی را مانند یک نقره ی درخشان به خود خیره میکند.

 

لینک دانلود : دانلود مستقیم

 

صفحه کلید مانند یک ستاره میدرخشد

بی شک مهم ترین نقطه  قوت این گوشی بخش کیبورد آن میباشد و چشم هر بیننده ابتدا به صفحه کلید آن می افتد که جذابیت این گوشی را دوچندان کرده است ,  این صفحه کلید که در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گرفته است طوری طراحی شده که حتی در نور کم هم میتوان به راحتی از آن استفاده کرد , همچنین صفحه کلید دارای میانبر های بسیاری است که به کاربر کمک فراوانی میکند که میتواند هر کدام آن را به یک بخشی اختصاص دهد , مثلا با نگه داشتن کلید B , مرورگر موبایل اجرا شود و …

4-630.2316384259

و اصلی ترین ویژگی , تکنولوژی سنسور اثر انگشت میباشد که به صورت هنرمندانه  در کلید اسپیس بار تعبیه شده است .

 

سورپرایز بلک بری در قسمت سنسور دوربین

بلک بری در قسمت سخت افزاری دوربین , تصمیم گرفت از سنسور دوربین مدل Sony IMX378 , در گوشی جدید خود استفاده کند که پیش از این در گوشی  Google Pixel استفاده شده بود . که این امر ضبط فیلم با بهترین کیفیت را به کاربر ارائه میدهد و همچنین  بهترین پیکسل حتی در شرایط نامطلوب نور در محیط را ارائه میدهد .

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم  f / 2.0 ,  فوکوس اتوماتیک و فلش LED دوگانه , با قابلیت فیلمبرداری اولترا اچ دی و دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی با فلش جداگانه , همه چیز را برای عکسبرداری و فیلمبرداری با بهترین کیفیت و امکانات فراهم میکند .

 

استفاده از یک باتری بسیار قدرتمند

بزرگترین و نیرومند ترین باتری که تا کنون در همه ی گوشی های بلک بری استفاده شده متعلق به KEYone است ! بلک بری که همواره به داشتن باتری های با دوام مشهور بوده در گوشی جدید خود هم سنت شکنی نکرده و حتی بیش از انتظار هم پیش رفته است .

8-630.2278035769

باتری ۳٫۵۰۵ میلی آمپری این گوشی مسلما برای استفاده کامل در یک روز تمام بنظر کافی میرسد اما حتی شارژ این باتری خالی  هم شود با تکنولوزی  USB 3.0 و قابلیت “شارژ سریع ” در حدود ۳۶ دقیقه نیمی از باتری شارژ میشود .

 

پردازنده از نوع  ۶۲۵ Qualcomm

پردازنده ی این گوشی Qualcomm Snapdragon 625 است که دارای هشت هسته ی Cortex-A53 میباشد که در سطح بالایی از کلاس Qualcomm قرار گرفته است .RAM این گوشی ۳ گیگابایتی از نوع LPDDR3 است در حالیکه در دیوایس قبلی بلک بری یعنی Dtek60 از رم ۴  گیگبایتی و از نوع LPDDR4 بهره گرفته شده بود .

حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایت فضا را برای نگه داری فایل ها به کاربر میدهد که در صورت ناکافی بودن کاربر میتواند از کارت حافظه microSD تا سقف ۲ ترابایت استفاده کند.

 سیستم عامل  Android 7.1 nougat همراه با BlackBerry Hub

KeyOne مجهز به سیستم عامل Android 7.1 nougat عرضه خواهد شد و از آنجائیکه بلک بری طبق عادتش تقریبا هر ماه بسته های امنیتی برای دیوایس های خود منتشر میکند KeyOne هم مانند گوشی های قبلی بلک بری  قابلیت بروزرسانی از طریق گوگل را خواهد داشت .همچنین این گوشی BlackBerry Hub را بصورت پیش فرض در خود نصب دارد که تمام پیام های اکانت های مختلف کاربر اعم از ایمیل و هر برنامه های سوشیال مدیا را سازماندهی میکند .

 

 

ویدئوی بررسی BlackBerry KeyOn

لینک دانلود : دانلود مستقیم

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۱۵ نظر

  • قیمتش چنده؟ اگه روت میشه و بوت لودرش ازاد میشه من میخوامش

  • کاش قیمتش داخل ایران مناسب باشه و کاش بشه که پیش خرید کنیم …
    ممنون از تیم بلک بری ایران که این واقعه رو اینقدر کامل و شامل پوشش داد <3

  • چقدر خوبه این…واقعا دم بلک بری گرم که همیشه قوی کار میکنه، اگه قیمتش مناسب باشه حتما میخرم

  • سلام نقد و بریسى بسیار ضعیف نه اندازه نمایشگر گفتید ن کیفیتشو ن از پرت هاش چیزى گفتید ن از قیمتش که حدود ۵۰۰ دلاره ولى خوب بود هیچ چیزى بدون ضعف نیست به امید روزى بهتر

    • سلان
      دوست عزیز برای همین نوشتیم ” بررسی اجمالی”…یعنی مختصر و کوتاه
      چون هنوز گوشی وارد بازار نشده
      موفق باشید

  • داداش،چرا تو این سایت اطلاعات درست درمون نمیدی به ملت؟
    درسته که سایت مختص بلک بریه،ولی نه اینکه اطلاعاتو گنگ به نفع بلک بری بدی
    خب پردازنده ی این گوشی ضعیفه،مین ردست،چرا یه جورایی اونو قدرتمند معرفی کردی

  • با کیبورد این گوشی میشه فارسی تایپ کرد ؟ اصلا بلک بری فارسی داره؟

  • سلام اگه بخواهم تهیه کنم چه اطلاعاتی رو باید داشته باشم که از فروشنده بپرسم منظورم اینه که با چه مشخصاتی از فروشنده بخرم سرم کلاه نره قلابی یا ……..بهم ندن؟

  • سلام ببخشید میخاستم بدونم این گوشی ۴g رو در ایران ساپورت میکنه یا نه؟و اینک چ ریجنی مناسبه بخریم؟؟

نظر بدهید