اخبار

تحقیقات بلک بری در مورد مشکلات آپدیت ۱۰٫۳٫۳

نوشته شده توسط سعید رستمی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت تمامی عزیزان بازدید کننده

آپدیت ورژن ۱۰٫۳٫۳ برای دیوایس های BlackBerry 10 در اواخر ماه نوامبر سال گذشته بعد از انتظاری طولانی مدت در دسترس همه ی کاربرانش در سراسر دنیا قرار گرفت و بر خلاف انتظار ,  در این نسخه هیچ گونه تغییر ظاهری صورت نگرفت و فقط از لحاظ امنیتی ارتقاء و بهبود یافت .

اکنون پس از چندین ماه که از زمان انتشار  آن گذشته است , بسیاری از کاربران از وجود برخی مشکلات در این نسخه شاکی هستند و از سوی دیگر برای برخی هیچ مشکلی بوجود نیامده است .

بلک بری پس از دریافت بازخورد ها از این کاربران و تحقیقاتی که به عمل آورده از جمله ی آن مشکلات که برخی از آنها با آن روبه رو بودند را اشاره کرد  :

  • عملکرد کند و ضعیف
  • گم شدن برخی از قسمت های منو و کندی عملکرد
  • گرم شدن بیش از حد دیوایس
  • اجرا نشدن برخی اپلیکشن ها
  • متصل نشدن به وای فای

10.3.3.official-generic

 

به گفته ی بلک بری این مشکلات به علت وقوع خرابی برخی فایل های سیستمی است که ممکن است ۲۴ ساعت پس از بروزرسانی در بعضی از دیوایس ها رخ بدهد . همچنین اشاره کرد که تحقیقات برای اصلاح کردن این مشکلات ادامه دارد و در حال بررسی برای حل این نواقص میباشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید .

 

 

با تشکر- بلک بری ایران

 

درباره نویسنده

سعید رستمی

۱۹ نظر

    • سلام من Passport Silver دارم از وقتی آبدیت کردم به ۱۰٫۳٫۳٫۲۲۰۵ بیش از حد داغ میشه فقط همین مشکل رو دارم،جیکار کنم؟

      • با عرض سلام
        دوست گرامی مجدد یکبار wipe کنید ( یا autoloader ) جهت تست از برنامه های اندروید استفاده نکنید. نتیجه رو اعلام فرمایید.

        • سلام کارهایی که گفتید رو انجام دادم،اما متاسفانه بازم بیش از حد داغ میشه، به نظر شما میتونه مشکل سخت افزاری باشه؟

  • سلام سایت جی اس ام ایران خبر از انتشار اپدیت داد الان تو کانال تلگرامش
    خبری شده؟؟

  • بله 😐 آقا بعد از ۲ سال و ۴ آپدیت نتونستن مشکل هات اسپات و ضعف سیگنال وای فای رو برطرف کنن! هنوزم حرفی ازش نمیزنن! الان میخوان برطرف کنن؟؟؟
    من رفتم تو اکانت توییترشون به تیم پشتیبانی گفتم این مشکل رو دارم، گفت دستگاه شما از تایم گارانتی خارج شده :[ بهش گفتم یعنی چی؟؟؟ دستگاه من داشت مثل آدم رو ۱۰٫۲٫۱ کارمیکرد! شما زدین خرابش کردین! الان از بازه گارانتی خارج شده؟ بیشتر گوشی های بلک بری این مشکل رو دارن و هنوز تا بازه گارانتی هستن من که فقط نیستم! جوابش:
    “I’m sorry for any inconvenience caused to you”
    یعنی حال بهم زن ترین جمله ای که میتونی از تیم پشتیبانی بشنوی همینه! یعنی اگر بگه اصلا از قیافه ات خوشم نمیاد خیلی سنگین تره! بعدشم گفت میتونی از پلن ساپورت فنی استفاده کنی، ۵۰ دلار میدی و اگر معلوم شد مشکل از بلک بری بوده مبلغ به شما عودت داده میشه 😐 معلوم بشه مشکل از بلک بریه؟؟ مگه من واسه دیوایس آپدیت میدم بیرون؟؟ خوب معلومه از بلک بریه! بعد آقای جان چن داره دنبال دلایل ورشکستگی بخش سخت افزار میگرده 😐 بهتر یه نگاهی به آینه بندازه جوابش رو میگیره!
    بعد از لازاریدیس فقط یک نفر به فکر بلک بری بود، که اونم انداختن بیرون! خدا رحمت کنه تورستن هاینز رو، ۱۰٫۲٫۱ بی نقص بود!
    حالا بزرگترین افتخار بلک بری اینکه واسه چند تا پیرمرد کارمند که از امنیت سر در نمیارن کتری و قوری هک کنه که براشون هورا بکشن 😐

    • سلام دوست عزیز
      هات اسپات مشکل نداره
      یکی از دوستان مادرید هستند و تست کردیم با vodafone به راحتی روی ۲۲۰۵ هات اسپات فعال شد
      دقیقا با اخراج هاینز اوضاع بسیار نا به سامان شد

      • سلام آقای بیژنی، هیچ قاعده ای وجود نداره. بلک بری از این اشکال مطلع بود و براش آپدیت داد بیرون!
        یک سری هم مشکلشون حل شد! بدون هیچ الگوی خاصی بعضی از دیوایس ها هنوز این مشکل ها رو دارن. اون هم که شما میفرمایید تو مادرید کار میکنه جزو اون دسته هست که مشکل ندارن. اگر اپراتورهای ایرانی اجازه نمیدن، چجوری بقیه گوشی ها هات اسپات میشن؟ چطور تا ۱۰٫۲٫۲ همه چی درست کار میکرد و درست بعد از آپگرید (اون هم به نسخه رسمی، و نه لیک!) این مشکل بوجود اومد؟؟
        ثانیا، مشکل اصلا قابلیت اشتراک گذاری اینترنت نیست، چون تمام کسایی که گزارش مشکل دادن، میتونن Tether کنن… مشکل اینجاست که وقتی تنظیمات هات اسپات رو سیو میکنی (مثلا یوزرنیم و پسورد) و بعد میبندی و دوباره باز میکنی همه چی به حالت دفالت برگشته! خوب ۱۰۰% این هیچ ربطی به اپراتور نداره! اپلیکیشن هات اسپات یک باگ داره! حالا بلک بری سرش رو مثل کبک کرده زیر برف، ما که لزوما نباید این کارو بکنیم! 😐
        با تشکر

    • سلام با این اوضاع منی که میخوام زد ۳۰ بگیرم آپدیت نکنم؟کدوم ورژن از bbos بی نقصه ۱۰٫۲٫۱ یا ۱۰٫۲٫۲؟لطفا جواب بدید مشکل از ۱۰٫۳٫۳ هست یعنی به ۱۰٫۳٫۳ آپدیت نکنم؟

  • سلام و خسته نباشید. سال نو مبارک.ببخشید بد جا کامنت گذاشتم.زد۳۰ من شیشه روش امروز شکست ولی تاچ و ال سی دی سالمه.میخواستم ببینم تعویض میشه و قیمتش چقدر میشه؟

نظر بدهید