اخبار

تولد چهارسالگی BLACKBERRY OS 10

نوشته شده توسط سعید رستمی

با درود فراوان خدمت بازدید کنندگان سایت , دیروز تولد چهارسالگی سیستم عامل بلک بری ۱۰ بود و در خصوص این اتفاق پستی آماده کردیم

به طور قطع سیستم عامل بلک بری در سراسر دنیا و همچنین ایران هواداران متعصب بی شماری دارند و بسیاری از آنها همچنان این سیستم عامل را دوست دارند. شاید جالب باشد بدانید که چهار سال پیش در روز ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۳ سیستم عامل بلک بری از ورژن ۷ به ورژن ۱۰ ارتقاء داده شد و همچنان پابرجاست و در این چهار سال اتفاقات بسیاری شامل آن شده مانند عرضه گوشی و اضافه شدن ویژگی های جدید و …

سایت بلک بری ایران مانند دیگر سایت های مربوط به بلک بری ,  در راستای این رویداد تصمیم گرفت مروری بر گوشی های عرضه شده با سیستم عامل BB10 در طی این چند سال بصورت ویدئویی داشته باشد تا تجدید خاطره ایی برای علاقه مندان به بلک بری شود .

(این ویدئو توسط تیم کرک بری تولید و ضبط شده)

دانلود : لینک مستقیم 

با اینکه چند وقت اخیر آپدیت جدیدی برای سیستم عامل بلک بری ۱۰ منتشر شد اما متاسفانه هنوز آینده ی این سیستم عامل هنوز بطور قطع مشخص نیست که ایا این سیستم عامل در آینده ارتقاء خواهد یافت یا خیر ! همانطور که میدانید کمپانی در راستای تغییر سیاست های خود روی به سمت دیوایس های اندرویدی آورده که این اقدام باعث آزردگی هواداران متعصب این سیستم عامل شده است .بحرحال باید امیدوار بود که این سیستم عامل محبوب در آینده پابرجا بماند.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

یک نظر

  • سلام.
    درصورت کنار گذاشتن bb10 مطمئن باشید بخش دیوایس بلکبری بزودی تعطیل می‌شود. چون آنقدر گوشی های مختلف و جذاب اندرویید هست که دیگه بلکبری به پای اونا نمیرسه!!!

نظر بدهید