گیم

رایگان شدن بازی نوستالژیک Chimpact در آمازون !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

درود و وقت بخیر حضور طرفداران بلک بری ایران – در این پست با شما همراه هستیم با رایگان شدن بازی Chimpact که یک نوستالژی در بین قدیمی های بلکبری محسوب می شود.


در این پست قصد تیم این بود تا تجدید خاطره ای با بلک بری داران قدیمی کرده باشیم چون این بازی بسیار قدیمی است و یکی از محبوب ها در بین بلک بری داران می باشد.این بازی در ابتدا برای PlayBook ساخته شده بود در سال ۲۰۱۲ تا به امروز که برای تمامی OS های بلک بری توسعه داده شده است.

هدف این بازی کنترل کردن سه میمون در جنگل برای جمع کردن موز و نارگیل و Gem می باشد و از چالش هایی که در این بازی شما قطعا با آن برخورد خواهید کرد موانعی هستند که در جنگل به وفور با آن ها برخورد خواهید کرد.

برای دانلود و استفاده از این بازی کافی است که مبع آمازون رو بر روی گوشی خود نصب کرده و از آن جا بازی را دانلود کنید و لذت ببرید.

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۸ نظر

  • یه چیزپی ان برأی خود blackberry معرفی کنید یا اندرویدی باشه ولی رو blackberry کار بده لطفا جواب بدید و نظر رو حذف نکنید

    • سلام شما باید با وای فا برای خودتون اکانت بسازید که تو اینترنت هرجا جستجو کنید آموزش داده و بدونید هر بار که سیم کارت و فعال کنید نمی تونید برید آمازون پس قبل اینکه خواستین برین سیم کارت خودتون و خاموش کنید ولی وای فا وصل باشه تا ایرانی بودنتون لونره!

  • سلام دوستان گلم. من که دارم از بلک بری کوچ میکنم ولی یه پیشنهادی واسه مدیریت دارم. یه گروه تلگرام بسازین که بچه ها بتونن به صورت آنلاین مشکلاتشون یا خواسته ها و ایده هاشون رو مطرح کنن… فکر کنم عالی بشه

  • سلام این بازی که تو بی بی ورد پولیه،باید از آمازون نصب کنم؟

    • بله با استفاده از قند – در ضمن برخی از بازی ها تنها برای مدت محدود رایگان هستند.

نظر بدهید