اخبار

تاخیر یک ماهه عرضه بلک بری KEYone

نوشته شده توسط سعید رستمی

درود به تمامی همراهان و بازدیدکنندگان محترم

زمانیکه بلک بری گوشی KEYone را در مراسم سالانه کنگره موبایل رونمایی کرد , تاریخ عرضه آن را در اوایل ماه April مشخص کرده بود . اما ظاهرا این گوشی QWERTY با حدود یک ماه تاخیر به مارکت جهانی عرضه خواهد شد و قرار است این گوشی در اوایل ماه May وارد بازار شود  . جان چن مدیر عامل شرکت بلک بری در کنفرانس خبری چند روز گذشته که مربوط به اعلام نتایج مالی بلک بری بود خبر این تاخیر را اعلام کرد .

جان چن :

گوشی KEYone میتوانست در ماه آپریل وارد بازار شود اما طبق هماهنگی های ما و کمپانی TCL تصمیم بر این شد که عرضه این گوشی را یک ماه به تعویق بی اندازیم تا تمام زمینه های عرضه این گوشی در مارکت جهانی بطور کامل فراهم شود .

BlackBerry Mobile, KEYone disponibile da maggio

همچنین مدیر عامل شرکت TCL دلیل این تاخیر را رقابت با سایر دیوایس های اندرویدی نداسته و اشاره کرد که این تاخیر بخاطر مهیا شدن شرایط مارکتینگ بطور کامل میباشد .شاید این خبر خوبی برای کسانی که بی صبرانه منتظر این گوشی بودند نباشد اما باید در نظر گرفت که ممکن است دلیلی مهمتر برای این تاخیر وجود داشته باشد تا این گوشی با بهترین کیفیت به دست مشتریان برسد .

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۳ نظر

  • سلام خدمت تیم حرفه ایی بلک بری ایران
    زمان عرضه این گوشی رو میشه مشخص کرد؟آیا هست جایی که یک بررسی جامع در مورد این گوشی انجام داده باشه؟چرا خبر در موردش اینقدر کمه؟شما چند روز بعد از عرضه رسمی می تونین ارئه بدین؟

نظر بدهید