اخبار

قطع پشتیبانی Line از BB10 بعد از سوم جولای

نوشته شده توسط سعید رستمی

با عرض درود و وقت بخیر

به نقل یکی از رسانه ها در کره جنوبی که ادعا کرده است برنامه پیام رسان اجتماعی لاین (Line) پشتیبانی خود را از سیستم های قدیمی و منسوخ شده قطع خواهد کرد و بنظر میرسد شامل سیستم عامل بلک بری ۱۰ هم خواهد شد .پیش از این چند برنامه پیام رسان دیگر مانند Zalo, Viber , Skype هم با این سیستم عامل قطع همکاری کردند و به زودی برنامه WhatsApp هم پشتیبانی خود را به احتمال فراوان از سیستم عامل BB قطع میکند .

81659f472457a5bd149e13f503045c71

یک خبر مهم برای کاربران لاین در سیستم عامل های قدیمی:

بزودی این برنامه فعالیت و پشتیبانی خود را از چند سیستم عامل منسوخ شده قطع خواهد کرد و از روز سوم جولای این برنامه بر روی سیستم عامل بلک بری و فایر فاکس پشتیبانی نمیشود . و همچنین این برنامه بر روی گوشی های با سیستم عامل ویندوز ۸ ساپورت نخواهد شد . لازم به ذکر است که از روز ۲۷ آپریل کاربران این سیستم عامل ها نمیتوانند در لاین اکانت جدیدی بسازند . ما از این کاربران پوزش میطلبیم ,اما آنها میتوانند از طریق سیستم عامل های دیگر مانند اندروید و ios و سایر سیستم عامل هایی که پشتیبانی میشوند اکانت خود را انتقال دهند .

 

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید رستمی

۳ نظر

  • سلام.
    به نظر شما چرا بلکبری هیچ کاری انجام نمیده؟!.آخه اگه این os رو نمیخواد توسعه بده حداقل اعلام کنه.که ما هم تکلیف خودمون رو بدونیم.

    • سلام
      دوست عزیز در چند جا از صحبت هاشون گفتند که به توسعه دادن ادامه میدن و قراره آپدیت جدید منتشر کنند
      اما متاسفانه بعضی از اعمالاشون با صحبتاشون متناقضه …
      باید در ادمه دید چه میکنند

  • یعنی اینقدر سختشونه که یه پورت واسه BBOS هم بدن؟ به درک.
    نیمباز که از همه قدیمی تره شما برو نگاه کن، هنوز واسه سیمبین سری۶۰ ورژن۳ داره آپدیت میده! حالا اینا دیگه واسه ما تریپ بر میدارن؛ والا

نظر بدهید