اخبار

آمار استفاده از کیبورد فیزیکی و لمسی در پریو

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران اندرویدی پریو در این پست همراه شما هستیم با آماری منتشر شده از کیبورد های فیزیکی و تاچ در پریو


بلک بری پریو اولین اندرویدی ایمن شده در بلک بری می باشد که از سیستم عامل اندرویدی بهره می برد.پریو ملقب به غول سخت افزار در مدت کم توانسته است فروش خوبی را برای شرکت داشته باشد و از محبوبیت خاصی نیز در بین اندرویدی ها برخوردار است.

مدتی پیش کمپانی بلک طی رای گیری قصد داشت تا آماری از استفاده کنندگان از کیبورد های فیزیکی و لمسی در پریو داشته باشد .حال ساعاتی پیش نتایج این رای گیری و نظرسنجی اعلام شد.

آمار نشان می دهد که تعداد افرادی که از کیبورد های فیزیکی استفاده می کنند با افرادی که از کیبورد های مجازی لمسی استفاده می کنند،تقریبا یکسان و برابر است.به عکس زیر توجه کنید:

Poll-Results-KB

همان طور که ملاحظه می کنید ۳۳٫۷۳ درصد افراد از کیبورد فیزیکی،۳۱٫۵۵۵ درصد از کیبورد و مجازی و   ۳۴٫۷۲ درصد به طور یکسان از هردو استفاده می کنند.

دوستان عزیز توجه داشته باشند که این نظرسنجی می تواند پاسخی قاطع به افرادی باشد که می گویند کیبورد های فیزیکی در بلک استفاده نمی شوند و نسل کیبورد فیزیکی ب پایان رسیده است.در صورتی که اصلا این طور نیست.

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۳ نظر

  • با تشکر از انتشار این آمار.
    اون افرادی که از کیبورد فیزیکی بلک بری انتقاد می کنند، نه تنها تا به حال گوشی بلک بری با کیبورد QWERTY نداشته اند بلکه اکثرشان حتی اسم بلک بری هم به گوششان نخورده است و از نقش کیبورد QWERTY در هویت و تاریخچه این برند کوچکترین اطلاعاتی ندارند وگرنه می دانستند که بلک بری بدون کیبورد فیزیکی QWERTY مانند دریای بدون آب میمونه.

  • اقا توروخدا یه راه برای تایپ فارسی با کلید فیزیکی در پریو بگید

نظر بدهید