آموزش ها

آموزش انتقال اطلاعات از Password Keeper به پریو

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز در این پست همراه شما هستیم با انتقال رمزهای عبور از بلک بری ۱۰ به بلک بری پریو


دوستان عزیز هرچه به زمان عرضه ی بلک بری پریو در کشور عزیزمان ایران نزدیک تر می شویم،تیم بلک بری ایران در جهت آشنایی با این گوشی محبوب بیش تر و بیش تر تلاش می کند،و همواره سعی می شود تا از کلیات گرفته تا جزئیات و کوچک ترین چیزها نیز بررسی شود تا شما عزیزان هنگام استفاده از این غول سخت افزار با مشکل مواجه نشوید.

حال در این پست آموزش انتقال رمزهای عبور از برنامه Password Keeper در بلک بری ۱۰ به بلک بری پریو را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.با ما همراه باشید:

در ابتدا بر روس دستگاه بلک بری ۱۰ وارد برنامه یPassword Keeper شده و پس از وارد کردن رمز مورد نظر از قسمت خمیده ی گوشی Swipe down کنید و بر روی گزینه ی Setting یا همان تنظیمات تاچ کنید.در مرحله بعد باز هم از بالا به پایین تاچ کنید و روی گزینه ی Export این بار تاچ کنید.

به صورت پیش فرض رمزگذاری روی داده ها جهت افزایش امنیت انجام می شود.به تنظیمات این بخش کار نداشته باشید.رمز عبور برنامه را وارد کرده و روی Next تاچ کنید.

خب در این مرحله شما باید آدرس مورد نظر جهت ذخیره ی فایل بک  آپ گرفته شده را به دیوایس بدهید.حال این آدرس می تواند حافظه ی خارجی شما باشد یا هر سرویس دهنده ی مجازی دیگری.در ضمن نام فایل بک آپ به صورت پیش فرض  pk_backup_ [current date] که در قسمت current date تاریخ روزی که بک آپ می گیرید ذکر می شود.شما می توانید این نام را با توجه به سلیقه ی خود به راحتی تغییر دهید.

کار بک آپ گیری به پایان رسیده است حالا نوبت به ریستور کردن دیتا روی اولین اندرویدی بلک بری یعنی پریو می باشد.اگر اطلاعات را بر روی حافظه ی جانبی خود ذخیره کرده اید آن را وارد پریو کنید.برنامه ی مورد نظر را که به صورت پیش فرض بر روی دیوایس نصب هست را باز کنید.اگر قبلا از آن استفاده کرده اید به راحتی log in کنید و وارد شوید اما اگر بار اول است که از برنامه استفاده می کنید به بخش تنظیمات رفته و رمز و سایر اطلاعات را وارد کنید.

بر روی گزینه ی Import تاچ کنید.روی آیکونی با سه نقطه تاچ کنید و حافظه ی مجازی مورد نظر را انتخاب کنید.فایل ذخیره شده را انتخاب کنید و رمز عبوری را که برای ذخیره ی اطلاعات در بلک بری ۱۰ استفاده کردید را وارد کنید.

مراحل به پایان رسیده است و حالا شما به راحتی هرچه تمام تر تمامی اطلاعات محرمانه ی خود را که دغدغه ی انتقالشان از بلک بری ۱۰ را به پریو داشتید،انتقال داده اید.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۶ نظر

  • خیلی ممنون، این عالی بود، غصه داشتم ولی اینو که دیدم و انجام دادم خیالم راحت شد، با انتقال اطلاعات به دی تک ۶۰ که خیلی ساده انجام شد، مرسی از زحماتتون

  • سلام،
    من پریو دارم،
    میخواستم نحوه کار با password keeper رو بدونم .
    ممنون میشم کمکم کنید.

نظر بدهید