آموزش ها

آموزش تنظیم Shortcut در پریو

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز به خصوص پریو داران در این پست همراه ما باشند با آموزش تنظیم Shortcut بر روی بلک بری پریو


پریو داران عزیز قادر به تولید و تنظیم کلید های میانبر بسیاری در این دیوایس هستند.اگر می خواهید برای هر فعالیتی و برای برنامه یا قسمتی از دیوایستان یک کلید میانبر داشته باشید تا پایان این پست همراه ما باشید.

کیبورد فیزیکی بلک بری پریو این قابلیت را به ما می دهد تا ۵۲ کلید میانبر را در این کیبورد داشته باشیم.در پریو با استفاده از هر کلید می توان دو کلید میانبر داشت به این صورت که با فشردن کوتاه یک میانبر و با فشردن به مدت ۱ تا ۲ ثانیه ی همان کلید،میانبری دیگر را در اختیار خواهیم داشت.

اما خب شگفتی جالب دیگر در این میانبرها این است که،ست کردن کلید های میانبر تنها به برنامه ها و برخی کارهای محدود ختم نمی شود و ما با استفاده از این میانبرها می توانیم کارهایی نظیر:تماس با شخص خاص،فعال یا غیر فعال کردن وای فای و بسیاری از کارهای دیگر.

مثلا برای بازکردن و یا ساخت میل تنها کلید C را فشار می دهیم به جای بازکردن Hub و همچنین با فشار دادن کلید W به میل های صوتی دسترسی خواهیم داشت.

فقط دوستان توجه داشته باشند که با فعال کردن کلید های میانبر با تایپ کردن زمانی که در قسمت home دیوایس هستید دیگر سرچ نخواهید داشت و به function مورد نظر خواهید رفت.

به تصاویر زیر توجه کنید:

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید در ابتدا روی Home اسکرین تاچ کنید و بعد از آن روی چرخ دنده ای که بر در قسمت سمت راست بالای صفحه نمایش مشاهده می کنید(با دایره ی قرمز مشخص شده است).در ادامه بر روی  Action at the touch of button و پس از آن بر روی shortcut to tapping تا چ کنید.

پس از انجام این مراحل لیست function های پیش فرض خود گوشی را خواهید دید:

Key Act
A Open the Contacts app
B Open the Chrome browser
C Create an e-mail
D Add a review
H Open the application Help
K Screen lock device
L Open the calendar for today
M Open BlackBerry Hub
N Open BBM
O View settings
P Open Call Log
S Open the search application
T Add task
U Open calculator
W Listen to voice mail

حال برای تغییر هر کدام به سلیقه ی خود روی آن تاچ کرده و ادیت را بزنید و همین طور برای ست کردن Long press ها می توانید عمل کنید.

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۴ نظر

  • عاقا تورو خدا اینقدر به این گوشی گیر ندین.این یه گوشیه اندرویدیه که تموم قسمتاشو همه بلدن.اگه کسی میاد به سایت شما سر میزنه به خاطر مارک بلکبری نیس به خاطر سیستم عامله بلکبریه.

    • وقت بخیر دوست عزیز حرف شما صحیح اما پریو هم محصول اندرویدی بلک بری هست و در کل محصول بلک بری محسوب می شود و افرادی که این محصول را از ما خریداری می کنند نیز به سایت سرمی زنند برای اطلاعات در رابطه با این محصول ما هم وظیفه داریم در رابطه با تمامی دیوایس های بلک بری اطلاع رسانی کنیم.

  • با سلام ببخشید سوالمو اینجا مطرح میکنم اینکه باتوجه به توافق برجام این فیلتر شدن بلک بری ورلد برداشته نمیشه ؟

نظر بدهید