اخبار

امنیت در Priv

نوشته شده توسط بهنام قلئي

بلک بری دوستان عزیز در این پست با ما همراه باشید با بررسی وضعیت امنیت در محصول جدید بلک بری


همان طور که پی گیر و مطلع هستید چندی پیش بلکبری از آخرین و جدید ترین محصول خود رونمایی کرد.محصولی که قبل از آن ابهامات بی شماری پیرامون آن وجود داشت.اما هرچه به زمان عرضه ی این محصول در ماه نوامبر نزدیک تر می شویم شایعات بیش تر به واقعیت نزدیک می شوند.

بدون شک یکی از دلایل اصلی افراد برای انتخاب بلک بری و گوشی های هوشمند آن وجود امنیت در این سیستم عامل فوق العاده و قدرتمند است،اما بلک در Priv با وجود این که شاهد حضور اندروید نیز خواهیم بود،امنیت خود را حفظ خواهد کرد؟

جان چن مدیر ارشد فروش کمپانی بلک بری به این سوال پاسخ خواهد داد،به گفته ی وی این روز ها بیش ترین اخباری که در رابطه با Priv وجود دارد مسئله ی امنیت در این هوشمند است که دغدغه ی بسیاری از بلک بری دوستان است.

جان چی می گوید : بلک بری داران به هیچ عنوان نباید نگران مسئله ی امنیت در Priv  باشند و ما با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.اگر به خاطر داشته باشید در عکس های گذشته ای که از Priv شاهد بودیم در قسمت سمت چپ پایین گوشی همیشه تار بود و پنهان کاری وجود داشت حال در عکس های جدید منتشرشده شاهد آیکونی که شبیه به آیکون BBM می باشد هستیم اما در واقعیت DTEK می باشد.به گفته ی جان چن در DTEK برخی از برنامه های اصلی بلک بری برای بالا بردن امنیت در این گوشی می باشد.

درباره نویسنده

بهنام قلئي

نظر بدهید