گیم

بازگشت به کودکی با بازی همسایه جهنمی برای بلک بری

نوشته شده توسط مریم سیفی

نیازی به توضیح زیادی نیست، این بازی برای دوست داران کامپیوتر بسیار محبوب و آشناست. برای آنهایی که فرصت امتحان این بازی را نداشته اند، شانسی دوباره به وجود آمده است. در هر دو سیستم عامل های مدل Blackberry و BB10 آندروید با صفحه نمایش استاندار مربع ۱:۱ قادر به بازی این عنوان زیبا خواهید بود.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید:

ورژن موبایل مانند نمونه پی سی است و گرافیک و گیم پلی یکسانی دارد، اما برای موبایل هایی با صفحه کوچک (کمتر از ۵ اینچ) بازی کردن کمی مشکل است زیرا لمس جزییات کوچک کمی سخت است.

3

داستان بازی مانند نسخه های قدیمی در مورد شخصی به نام وودی است که همسایه اش آقای بیگ بلی را آزار می‌دهد. در این بازی باید با استفاده از حقه های کوچک و لوازم دور و بر همسایه تان را عصبانی کنید.

بازی بر اساس لمس کردن صفحه نمایش پیش می‌رود و شما کارسختی ندارید، هرچیزی را که پیدا میکنید با کلیک بردارید و با کلیک با چیزهای دیگر هماهنگ کنید طولی نمی‌کشد که به بازی معتاد خواهید شد. فقط مطمئن شوید همسایتان شما را نمی‌بیند.

صدای واقعی و رسای این بازی از دیگر نکات قوت آن است. این بازی برای هرکسی که علاقه به بازگشت به دوران کودکی دارد مناسب است. حتی کسانی که تازه با این بازی آشنا شده اند نیز از آن لذت خواهند برد.

دانلود مستقیم از گوگل پلی : لینک

درباره نویسنده

مریم سیفی

۱۲ نظر

  • Your divice isnt compatible with this version
    سلام. برای من دانلود نمیشه و این پیام میاد. علتش چیه؟

  • یادش بخی عاشق ای بازیم
    ممنون از گروه بلک بری ایران
    واسه لیپ هم اجرا میشه؟
    راستی بلاخره آپدیت ۳٫۳ رو میشه با خود گوشی انجام داد یا نیومده هنوز؟

  • سلام و عرض خسته نباشید.عذر خواهی میکنم که مشکلمو اینجا میگم من چند وقتیه که بلک بری وردمو باز میکنم اما رو برنامه ها برای دانلود کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته در واقع واسه چند ثانیه دکمه دانلود نرم افزار وقتی کلیک میزنم خاموش میشه که یعنی دانلود شروع میشه اما دوباره بعد از چند ثانیه روشن میشه دکمه دانلود که یعنی دانلودی اتفاق نبفتاده.اگه میشه راهنمایی کنید

نظر بدهید