نرم افزار

برنامه ی کاربردی Traffic Monitor with Speed Test برای BB10

نوشته شده توسط بهنام قلئي

طرفداران و مشتاقان بلک بری سلام…. شب خوش.. در این پست همراه شما هستیم با برنامه ی کاربردی و جالب Traffic Monitor برای تمام پلتفرم ها.

وقتی صحبت از آزمایش سرعت application میشه bb10 در میان معروف ترین app جهانی یک app اندروید هستش که میتونه در بلک بری شما باشه با خواست شما.

به هر حال برنامه traffic monitor  برای تست سرعت در bbw هم اکنون در دسترس است.و به شما عزیزان هم پیشنهاد میکنم که این برنامه ی کاربردی رو به صورت رایگان تهیه کنید.ساده بودن این برنامه به نظر من اونو منحصر به فرد جلوه میده مثلا زمانی که شما این برنامه رو باز می کنید فقط و فقط کافی است تا صفحه نمایش رو لمس کنید تا برنامه کار خودش رو آغاز کنه و زمانی که تمام شود شما نتیجه رو در میتونید در speed dial ملاحظه کنید.اما سه گزینه ی دیگر هم در پایین وجو دارد : اولی جایی که شما تست رو انجام میدید و وسطی باعث میشه که شما تست های قبل رو مشاهده کنید و بتونیید به راحتی مقایسه کنید و اما آخرین گزینه یک سری اطلاعات در رابطه با باتری شما خواهد داد.

به نظرم اسم این برنامه رو یک چیز دیگر میتونستند بگذارند چون راستش زیاد traffic monitoring انجام نمیده  در حقیقت نظارت واقعی رو نداره اما در کل به عنوان تست سرعت یک برنامه ی خوب محسوب میشود.برای تهیه و دانلود این برنامه میتونیید از لینک زیربا حجم ۱MGاستفاده کنید.


 

لینک دانلود

امیدوارو این مطلب مورد توجهتون قرار گرفته باشد. شب خوش

درباره نویسنده

بهنام قلئي

یک نظر

نظر بدهید