اخبار

بلک بری در کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2016

نوشته شده توسط ابراهیم آلانی

سلام خدمت همه دوست داران بلک بری امروز با شما هستیم در رابطه با اخبار فوری پیرامون بلک بری در نمایشگاه بارسلون


شهر زیبا و مدیترانه ای بارسلون مرکز کاتولونیا در طی چهار روز ۲۲ تا ۲۵ فوریه ۲۰۱۶ بار دیگر میزبان بزرگترین رویداد سالانه موبایل است.هر ساله ده ها هزار تن از مشتاقان و دست اندرکاران دنیای فناوری در این کنگره جهانی گرد هم می آیند تا آخرین دستاورد های فناوری را از نزدیک شاهد باشند.

نمایشگاه روز دوشنبه ۳ اسفند شروع خواهد شد اما رونمایی و معرفی اسمارت فون های گلکسی S7 و S7 اج همراه ال جی جی ۵  یک روز زودتر خواهد بود یعنی یکشنبه ۲ اسفند.

اما اخبار پیرامون بلک بری…

چندی پیش خبرهایی درز کرد که این کمپانی بزرگ در حال توسعه دومین  تلفن اندرویدی خود به نام Vienna است،این اسمارت فون تقریبا از طراحی پریو بهره می برد اما تفاوت آن با پریو در نبود کیبورد کشویی ست و Vienna از صفحه کلید QWERTY بلک بری در پایین صفحه نمایش خود بهره می گیرد،و احتمالا قیمتش پایین تر از Priv باشد.

از مشخصات Vienna می توان به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰،حافظه رم ۳ گیگا بایتی و دوربین ۱۸ مگا پیکسل اشاره کرد.

قطعا اضافه شدن بلک بری به جمع تولید کنندگان دیگر در این کنگره باعث افزایش رقابت بین شرکت ها شده و منجر به عرضه محصولات با کیفیت تر و نوآورانه تر خواهد شد.

کمپانی بلک بری در نمایشگاه CES(این نمایشگاه در ۷ ژانویه هرسال یعنی نوزدهم دی ماه در لاس و گاس در ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا شروع بکار می کند)حضور چندانی نداشت و همه خود را آماده کرده اند که نتیجه ی تلاش این شرکت در کنگره جهانی موبایل را مشاهده کنند و ببینند که پلتفرم اندروید چه تبعاتی برای این شرکت به همراه دارد و آیا سیاست مدیران بلک بری برای عرضه محصولاتشان با پلتفرم اندروید موقتی بوده است و یا بلک بری قصد دارد اندروید را در کناره ایده های خاص بلک بری و امنیت فوق العاده آن بکار ببرد.در همین راستا باید اشاره کنیم که<<جان چن>>مدیر عامل این کمپانی کانادایی در مصاحبه با بلومبرگ به این نکته اشاره داشت:”اگر بلک بری پریو فروش زیادی داشته باشد و با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو گردد احتمال دارد که اسمارت فون اندرویدی دیگری در سال آتی به خط تولید اضافه کنیم”

این هم عکس های درز کرده Vienna

066d11c1-74d4-4fae-bfeb-6071dd1701eb

سربلند و موفق باشید              ابراهیم آلانی_تیم بلک بری ایران

درباره نویسنده

ابراهیم آلانی

ebrahim.alan@gmail.com
telegram.me/Ebrahim_Alani_Official

۳ نظر

  • ممنونیم ازتون که اطلاعات مفید رو در اختیار ما قرار میدهید

  • واییییییی خیلی وقته منتظرم همچین گوشی ای هستم با سیستم عامل اندروید و استفاده از کیبرد فیزیکی….عشقمه….ولی ایکاش صفحه اش ۴ اینچ باشه ..انشالا که ۴ اینچ میزنه

نظر بدهید