اخبار

بلک بری Z3 با موافقت FCC همراه شد !!!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقت بخیر… در این پست با شما عزیزان و مشتاقان بلک بری ایران همراه هستیم با خبری در رابطه با موافقت FCC در رابطه با Z3 .

چندی پیش FCC خبری مبنی بر نسخه ی جدید از بلک بری Z3 منتشر کرد.مدل این نسخه ب طور دقیق تر stj100-2 هستش .این نسخه ازمدتی پیش در حال بررسی در FCC برای گرفتن رای مثبت که هم اکنون این مدل از گوشی با موافقت FCC همراه شد.

با توجه به تاریخی که از این گوشی داریم و شایعاتی که در حوزه ی این BB وجود دارد مانند Manitoba و rio یکم عجیب به نظر میاد.

در کل ۴ Submissons برای Z3 و در کل ۱۸ برنامه که با این ورژن همراه است که هنوز برخی ازآن ها معلوم نیست که چه خواهند بود اما یقین دارم که FCC از ماه نوامبر این دستگاه رو تست میکند.

به طور دقیق من نمی دونم BB قرار است چیکار کنه واقعا شاید Z3رو در شمال آمریکا عرضه کنه شاید هم برای این که اسن گوشی ها به طور کامل و دقیق تست شوند آن هارو به FCC دادند اما FCC خواسته که اطلاعاتی رو راجبش الان منتشر کنند. به زودی در پست های بعدی خبر های قطعی در این رابطه منتشر خواهیم کرد.

دوستان عزیز برای اطلاعات دقیق تر و جزئی تر میتوانید به لینک زیرمراجع کنید.

لینک

از این که با تیم بلک بری ایران همراه هستید خرسندیم و امیدواریم که درهمه ی زمینه ها در رابطه با این برند محبوب پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

 

 

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۲ نظر

نظر بدهید