اخبار

بلک بری Z70 …..

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقتتون بخیر…در این پست قصد داریم نظرهای شما عزیزان رو در رابطه با Z70 با ویژگی های زیر بدونیم.

اخیرا بلک بری اولین کیبورد استاندارد فیزیکی رو با قابلیت touch روانه باز کرد که این ویژگی جذاب رو شما در پاسپورت دیدید.با این وجود به نظر شما چرا بلک بری باز هم صفحه ی نمایش full touch رو برای Z70 انتخاب کرد ؟آیا Z70 نیز همانند پاسپورت محبوبیت خواهد داشت؟

صفحه ی نمایش Super AMOLED Quad HD Z70با Resolution 2560*1440 و ۴۳۸ PPI میباشد.دکمه هایی مجازی مانند :باز کردن منو،پایان تماس،دریافت تماس،عکس گرفتن و …. در Z70 برای راحتی کاربر طراحی شده است.

دکمه های کم و زیاد کردن صدا نیز در قسمت کناری و در بالا قرار دارد و همچنین روکش چرمی که پشتش  رو پوشش میدهد مانع از سر خوردن از دست میشود.

اطلاعات دقیق تربه زودی در بلک بری ایران منتشر خواهد شد.

با تشکر

 

BlackBerry-Z70-whopper-phablet-design-710x434

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۷ نظر

  • داداش این گوشی نیست که !!
    قربونتون یکم مطالعه کنید بد نیست

    • حرف شما صحیح است دوست عزیز این یک مدل فبلت است ولی می توان به عنوان یک تلفن همراه نیز از ان یاد کرد.
      ولی بلک بری ۱۰۰ % اسم این مدل رو جز فبلت ها قرار نداده وصرفا به دلیل سایز این مدل بعضی ها فبلت نامگذاریش می کنند.

    • بستگی به سلیقه شخصی افراد داره ولی به نظرم برای بلک بری ساخت همچین مدلی نیاز هست ولی این مدل نوعی فبلت محسوب می شود.

  • واقعا جای تاسف داره
    شما هنوز فرق مدل های مفهومی که همیشه و هرروز طرح هاش منتشر میشه رو با یک گوشی که طرحش تایید شده نمی دونید!
    این طرح کانسپت هست! یعنی طراحی مفهومی! ینی یک طراحی یک نظری داده
    الکی اطلاعات ندارید بقیه رو گمراه نکنید لطفا

    • عذز خواهی می کنم اولا اگه به این طرح نگاه کرده باشید در مقایسه با پرچم دار های سایر برند ها طرح خیلی خاصی نیست برای مثال جنسه بدنه پشتی که از چرم می باشد که همانند سری های note samsung است یا از نظر استایل شباهت خاصی به سری های Z سونی دارد . و از لحاظ سخت افزاری هم که انقدری که در N4bb توضیح داده بودند همانند مدل های رده بالای برند های معروف است پس یک مدل خیلی خیلی خاص نیست که ساخت و تولید آن کار دشواری باشد که بخواهند مدل کانسپت نامگذاریش کنند . دوست عزیز اولا مدل کانسپت همیشه طرحی متفاوت نسبت به سایر مدل های آن شرکت می باشد و در مجموع یک کار جدا از بقیه ی مدل های شرکت های سازنده می باشد و شما اگر این مدل را از نظر شکل ظاهری با Z30 بلک بری مقایشه کنید می بیند که یک مدل تکمیل شده است نه یک کار خارقالعاده . خبر کاملا از سمت N4bb تایید شده است و این مدل پس از تاییده ی کامل از سمت کارشناسان به عنوان اولین فبلت بلک بری عرضه خواهد شد . موفق و سربلند باشید

  • :)))
    من اولش که این سایت رو دیدم فکر کردم بلاخره یک سایت حرفه ای هست اما دیدم نخیر شما هم سه چهارتا سایت بقیه هستید!
    شما اصن خبر همین سایتی که مطلب رو از اون نقل کردید ( حالا بماند بحث امانت داری و حرفه ای بودن در ذکر منبع) رو خوندید
    این از عین خبر اون سایته
    و اصن هم از بلک بری نیست و گروه Sanctity Design اینو طراحی مفهومی کردن:
    anctity Design thought of what a beautiful all-touch BlackBerry phablet would be like and built the BlackBerry Z70 concept. This massive phablet device would sport a 6.57-inch Super AMOLED display with Quad HD resolution of 2560 x 1440 and 438 PPI.

    The display would be edge-to-edge, with what appears to be fixed positioned call, search, and camera capacitive buttons. This is because the bottom bezel is capable of switching to a virtualized BlackBerry toolbelt that produces Call, Menu, TrackPad, Back, and End Call buttons.

    The concept artist gave the Z70 a leather back and touch capacitive volume rocker on the side. Needless to say, the BlackBerry Z70 is definitely one beautiful looking concept, which I would certainly like as a daily driver
    اینم لینکش
    http://n4bb.com/6-57-inch-blackberry-z70-phablet/
    معلومه فقط تیتر رو خوندید و مشخصات رو 🙂
    ادم خوبه همیشه قبل هر کاری اطلاعاتش در حدی باشه که اینجور ادعاهایی کنه
    من میدونم نیتتون خیر هست و خواهرانه میگم اما کمی اطلاعاتتون رو بالا ببرین فک نکنید بقیه متوجه نمیشن این توهین به مخاطبیه که بهش اطلاعات غلط میدید
    این یک مورده .اینجور سوتیا بازم توسایتتون هست که حوصله ام نمیکشه بگم
    اینو برای این میگم که اسم ایران و اولین مرجع(!) رو گذاشتید که سایت های بزرگ هم اینجور ادعایی ندارن اینطور نام گذاری کنن
    نمیخوام بشین مثل این موبایل فروش هایی که مغازه شون ۲ متره اما نوشتن اورژانس تخصصی موبایل 😉
    به قول ابن سینا
    بدان جا رسید دانش من
    که بدانم که همی نادانم
    موفق و سربلند باشید 😉

    • ببینید دوست عزیز چندتا مورد
      ۱٫اولا به ما توضیح دهید حرفه ای بودن دقیقا به چه صورتیه؟ ما باید چیکار کنم تا حرفه ای باشیم
      ۲٫ دوما اگر یکم در باره ی شرکت Sanctity Desgin مطالعه داشته باشید می بینید این شرکت کاملا در بخش طراحی با بلک بری همکاری چند ساله دارد.
      ۳٫ این شرکت همان شرکتی است که ابتدا طرح Playbook را به عنوان یک مدل کانسپت به بلک بری پیشنهاد کرد و بلافاصله از سمت بلک بری کار آغاز شد و به تولید انبوه دارآمد. و به دلیل اینکه بلک بری برای تکمیل محصولاتش نیاز به یک فبلت دارد مطمئن باشید به زودی این مدل مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد و دستور ساخت انبوه آن از سمت بلک بری صادر می شود ( به زودی خواهید دید ) .

      ۴٫ تا به اینجا اگر به مطالب یک نگاه بیندازید می بینید ۹۵ % کامنت ها پاسخ داده شده و به غیر از آن ما روزانه پشتیبانی های متعددی داریم که تلفنی می باشد و در ۹۰ % این تماس ها کاربران مشکلشان حل شده . در ضمن کار با ابزار مختلف بلک بری و … نیز در سایت آموزش داده شده ما هیچ وقت ادعای حرفه ای بودن نمی کنیم ولی من نمی توانم توانایی های اعضای تیم رو نادیده بگیرم. و من کاملا مشتقام شما به ما بگید حرفه ای بودن دقیقا چه جوریه.
      ۵٫ نکته ی بعدی خیلی از عزیزان بودند که با شکل گیری این سایت بسیاری از مشکلاتشان در زمینه بلک بری حل شدو با علاقه ی دو چندان با مدل های مخلف بلک بری کار می کنند و از استفاده از مدل های بلک بری لذت دو چندان می برند. شما کاملا داری به سایت ایراد می گیری من قبول دارم سایت ما ۱۰۰ % کامل نیست هیچ سایتی ۱۰۰% کامل نیست ولی ما هیچ وقت هم ضعیف عمل نکردیم که خدارو شکر می شه اینو از آمار و نظرات متعدد کاربران متوجه شد . چون شما برای شناخت یک سایت باید وضعیت رضایت کاربران آن سایت را جویا شوید چرا که اگر همین کاربران نباشند دیگر ساخت سایت مقوله ای بی معناست.
      ۶٫ من خوشحال می شم دیگر اشتباهات سایت ما یا به قول شما سوتی های دیگری که در سایت ما هست رو متذکر بشید تا برطرفشان کنیم. جالبه با وجود اینکه می گید حوصله ندارید پس چه جور متوجه سوتی های سایت ما شدید.
      ۷٫ بعد تو ایران ما هستیم و پرشین بلک بری دیگه سایتی در زمینه بلک بری نیست که بخواد ادعایی داشته باشه پس لطفا بیهوده نگید. یعد این نامگذاری کاملا برازنده سایت می باشد. در مقایسه با رقیبان.
      آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز

  • داداش مهسا ,وقتی قصد تخریب یک سایت رو داری سعی کن با دقت تر عمل کنی / آخه میدونی چیه یه اتفاق جالب افتاده IP Address شما با آقا اردشیر یکیه خیلی جالبه اخه همزمان شما نمی تونی هم مهسا خانوم باشی هم آقا اردشیر حال من سر جنسیت شما بحث نمی کنم D: ولی شاید از نظر جسنیتی شما از ما یک جنسه ها تکمیل تر باشی ولی اینکار واقعا زشته . خلاصه واست متاسفم
    به عکس زیر حتما توجه کن

  • سلام ممنون از گروه بلک بری ایران و خسته نباشید به همه بچه های بلک بری ایران

    بابا دوستان چرا انقد بی انصافید ؟؟کمی مرام داشته باشید این همه جبهه نگیرید حالا یک گروهی بلک بری رو ساپورت میکنه برای دوستان فارسی زبان حتما باید اینجوری رفتار بشه ؟دست از این رفتارا برداارید به جای کمک و ارسال مقاله و به گروه و روحیه دادن به دوستان اب سرد رو دستاشون نریزید

    موفق مویید باشید

    • سلام داداش میثم .
      خواهش می کنم انجام وظیفه بوده است خدا شاهده تمام قصد و تلاش ما پشتیبانی و بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان است و تیم بلک بری ایران ذره ای به منافع مالی فکر نمی کند . تا اینجای کار ۹۸ % کامنت ها رضایت بخش بوده دوست عزیز و همین برای ما کافی است . همین که افراد با شعور و درک وفهمی مثل شما از سایت ما بازدید می کنند و نظر های سازنده می دهند برای ما یک دنیا ارزش دارد . آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز.

  • چه جالب؟

    این مهسا / اردشیر دیگه جواب نداد؟ فکر کنم اصلا فکره اینجاشو نکرده بود که دستش خونده بشه!

    واقعا دمه همه بچه های این سایت گرم! خیلی آقایییییید……

     

نظر بدهید