نرم افزار

به روز رسانی برنامه ی iGrann Pro (اینستاگرام) !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و مشتاقان بلک بری سلام وقت بخیر… در این پست همراه شما هستیم با به روز رسانی برنامه ی محبوب و پرمخاطب در بلک بری یعنی iGrann .

طرفداران و مشتاقان اینستاگرام باز هم به روز رسانی جدیدی از برنامه ی iGrann رو برای شما عزیزان داریم.در این به روز رسانی برخی تغییرات ریز و درشت برطرف شده است و مهم ترین هدف این به روز رسانی برطرف شدن مشکل hub بلک بری در نسخه ی Pro بوده است.

جالب است که بدانید با وجود این که قابلیت نصب برنامه های اندروید برای بلک بری فراهم است اما هم چنان طرفداران پروپاقرص بلک بری باز هم حتی برای برخی برنامه های کم یاب بر روی نسخه ی اصلی بلک بری پافشاری میکنند که این برتری و با کیفیت تر بودن این برند رو محسوس تر میکنه.

امیدوارم این اطلاع رسانی مورد توجهتون قرار گرفته باشد – با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۸ نظر

  • سلام دوست من

    تفاوت نصب برنامه های اندروید و اورجینال بلکبری در دیوایس چی هست؟ و جه مزیت و ضرر هایی دارد؟

    مرسی

    • ببینید علی رغم این که بالای ۹۵% برنامه های اندروید روی بلک بری جواب میده اما نصب برخی برنامه های اندرویدی مانند وایبر واتس اب و… مصرف باتری رو به شدت بالا میبره و خب همین امر مهمی محسوب میشه علاوه بر این پایین بودن سرعت و هنک کردن برنامه های اندرویدی نیز برخی دیگر از مشکلات اصلی می باشد.

      • سلام

        ببخشید میشه بگید توی BBW چطور بفهمیم کدوم برنامه اندرویه و کدوم مخصوص BB هستش؟

        مثلا من im for telegram رو نصب کردم، الان این برنامه جزو اپ های بلک بریه یا اندروید؟

        • دوست عزیز ببینید بلک بری تمام برنامه ها رو مخلوط کرده و تنها راه برای تشخیص این هستش که ما برنامه رو دانلود و نصب کنید و اگر در پوشه ی misc پوشه ی مربوط در رابط با آن برنامه پوشه ای وجود داشت برنامه اندروید هستش در غیر این صورت خیر – برنامه هایی هم که built for bb زده صرا برنامه هایی هستش که توسط خود تیم بلک بریبرای نسخه ی بلک بری طراحی شده است.

          • خیلی ممنون از وقتی که میزارید و پاسخ میدید … واقعا سایت شما بهترین و قابل دسترسی ترین رفرنس برای تمام بلک بری دارهاست … امیدوارم سایتتون روز به روز موفق تر بشه …

            بازهم ممنون

          • درود دوست عزیز – ممنون از ابراز علاقتون – سپاس

  • سلام من بلک بری پاسپورت دارم و میخام تلگرام و اینستگرام نصب کنم نمیشه میشه راهنماییم کنید و این ک چرا برنامه های اندروید رو باز نمی کنه

    • سلام دوست عزیز
      واسه اینستا یه ورژن تو سایت معرفی شده اون رو تست کنید
      واسه تلگرام هم آخرین نسخه اندرویدی رو تست کنید
      چه اروریی دریافت می کنید؟ آپدیت شما چیه ؟

نظر بدهید