اخبار

تبلت در آینده بلک بری؟؟؟!!!!

نوشته شده توسط آرمین بهرامیان

با یک سلام دیگر در خدمت شما هستیم.با توجه به بازار گرم و پرجوش تبلت ها شرکت بلک بری می خواهد در این بازار نیز پرنگ دیده شود.در کنگره موبایل جان چن در یک مصاحبه تلویزیونی بیان کرد که در اهداف شرکت بلک بری تبلت های نسل جدبد نیز گنجانده شده است و این دور از انتظار نیست که بلک بری دوباره نقش پررنگی در بازار تبلت ها  داشته باشد،وی نیز هم چنین بیان کرد که بلک می خواهد یک بازگشت پر شکوه به بازار تبلت داشته باشد نه یک بازگشت عادی وشرکت می خواهد با این بازگشت دوباره مشتریان خود را پیدا کند و نیز اشاره کرد که در حال حاضر افراد بسیاری وابسته و علاقه مند به محصول (PlayBooks) هستند و این نیز خود به این کار شتاب چندانی می دهد.

وی هم چنین بیان کرد که هم اکنون چند محصول پیش بینی شده در در دستور کار قرار دارند و ممکن است تا ماه های آتی  به بازار عرضه شوند.وی نام این محصولات را (Blackphone) نامید و گفت که این نام پیشنهادی من است و ممکن است در بازار به نام  دیگری عرضه شود .

با توجه به این که شرکت بلک بری تمایل دارد تا در کورس رقابت پیش تاز باشد این تبلت ها می توانند نقطه ی امیدی در این رقابت باشند وبا توجه به این که این شرکت دوست دارد اولین نفر در این نسل جدید تبلت ها باشد پس سعی می کند که به کار خود شتاب دهد .

حال نظر شما چیست؟ ایا این اتفاق خوب است یا بد؟نظرات خود را منعکس کنید.

حال باید منتظر ماند تا دراینده از این کورس رقابت خبر های خوشی به گوش برسد. گروه بلک  بری ایران نیز اخبار جدید راجع به این موضوع را منتشر خواهد کرد.

درباره نویسنده

آرمین بهرامیان

۳ نظر

نظر بدهید