اخبار

تلاش Microsoft برای خرید بلک بری !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

درود و وقت بخیر حضور طرفداران بلک بری ایران – در این پست همراه شما هستیم با خبرهایی در رابطه با خرید بلک بری توسط Microsoft.


همان طور که در جریان هستید در ۲ سال اخیر شرکت های زیادی از سراسر جهان برای خرید این برند و شرکت معتبر آمریکایی اقدام کردند اما تا کنون هیچ یک موفق به این کار نشده اند.حال پس از گذشت چند ماه این بار شرکت بزرگ و معتبر Microsoft در بیانه ای اعلام کرد : برای خرید کمپانی بلک بری آمادگی لازم را دارد و حاضر به شروع مذاکره با این برند می باشد.

Microsoft در جهت پیشبرد اهداف خود و دنبال کردن آن ها لازم دانسته است : وجود شرکتی مانند بلک بری با امنیتی قوی و قدرتمند در این زمینه می تواند تا حدود بسیار زیادی آنان را کمک کند.حال اخبار های ضد و نقیض در این رابطه از منابع مختلف خبری از جمله DigiTimes به گوش می رسد که به محض دریافت خبری دقیق و موثق در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد در ضمن تیم بلک بری ایران به شدت این موضوع را پی گیری کرده تا خبری حقیقی و نه شایعه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

البته ناگفته نامند این در حالی است که بسیاری از شرکت های چینی خواستار خرید بلک بری می باشند اما بعید است که بلک به غیر از شرکت های آمریکایی کانادایی حتی کوچکترین سهامی را واگذار کند.(حتی اگر ۱% قصد فروش داشته باشد)

با ما همراه باشید – بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۹ نظر

  • سلام. اگه بلک بری جواب داد پاسخ بلک بری رو بزارین. ممنون از سایت خوبتون

  • با سلام من تعدادی سوال در مورد بلک بری پاسپورت داشتم چطوری میتوانم بپرسم؟

  • خسته نباشید

    برای چی گیر دادن به این شرکت …. یکی هست محصولاتش متفاوته …. اینم می خوان بکننش مثه سامی جون که تموم گوشیاش از ۳۰۰ تا ۵ میلیون یه شکلن و هنگرویدی … اگه بشه برای بلکبری هم حلوا بدیم بیراه نیس …

     

  • باسلام وخسته نباشید خدمت دوستان بلک بری ایران وتشکر ویژه وفراوان از مدیران عزیز ودوست داشتنی این سایت که زحمات وتلاشهای شما قابل ستایش وانکار ناپذیره خیلی خیلی ازتون ممنونم که باعث دلگرمی هواداران بلک بری درایران هستید خسته نباشید.

    بنده عاشق بلک بری هستم وقبل بلک بری داشتم که اخرین مدلش زذ ١٠بود ودست برادرم هست وحالا هم ایفون دارم ومدتی میخوام از ایفون جدابشم به دلیل اینکه از گوشی های خاص لذت میبرم که ایفون چندسال پیش اینطور بود والان کاملا برعکس شده ومدتی عاشق کلاسیک شدم ومیخواستم این گوشی رو تهیه کنم که متاسفانه این خبر دلم رو خالی کرد ازشما خواهش میکنم که بایه جواب فنی دله این حقیررو نسبت به بلک بری قرص بفرمایید موفق وسلامت باشید

    ببخشید پرحرفی کردم

    • سلام دوست عزیز . تمام تیم نهایت تلاش خود را می کنند تا شما و دوستان دیگر رضایت کافی رو داشته باشید و با دیدن این دسته کامنت ها خستگی از تن کلیه ی تیم رفع میشه

      ببینید دوست عزیز این موارد یه سری سیاست های کاری است واسه بالا بردن سهام یک شرکت و بیشتر جنبه نمایشی دارد تا جنبه عملی و نه الان و نه چند سال دیگر هم بلک بری با شرکتی توافق نمی کند

      • اخ قربونت برم مهندس بیژنی عزیز لایک داری محضری 

        بازم ممنون از تلاش پیگیری وپشتکار مثال زدنی تمام شما زنده باد بلک بری خاص وتمام دوست دارانش 

        خسته نباشید

        شادو سلامت باشید…@

  • سلام از اون روزی که مایکروسافت، نوکیا رو خرید به نظر بنده سیستم عاملش نتونس جای سیمبین بگیره. هر چند شاید ویندوز ۱۰ شاید تمام کم و کاستی ویندرز ۸٫۱ رو پر کنه. ولی فعلا هیچ شرکتی نتونسته جای خاص بودن بلک بری رو پر کنه. من خودم پاسپورت دارم و بسیار راضی ام.

نظر بدهید