نرم افزار

تیره کردن هاب بلک بری ۱۰

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز در این پست همراه شما هستیم با برنامه ی جدید و کاربردی تیره کردن هاب بلک بری


همان طور که در جریان هستید یکی از آرزو ها و ویژگی هایی که بسیاری از کاربران بلک بری در OS بلک بری به دنبال آن هستند،تیره و سیاه کردن رنگ زمینه ی هاب بلک بری است.هر بار که کاربران این تقاضا را اعلام می کنند(بارها و بارها) با شکست رو به رو شده اند.زیرا بلک همیشه وجود این قابلیت را بنابر دلایلی که هرگز ذکر نکرده است رد کرده است.

ساعاتی پیش برنامه نویس خوش ذوق با نام Sirius_27 برنامه ی Hub 10 را در جهت رسیدن بلک بری داران به اهدافشان در بتا زون منتشر کرده است.لازم به ذکر است که این برنامه ی کاربردی کاملا از هاب اصلی بلک بری مجزا است اما کاربرها و کارایی های آن تقریبا یکسان است و تفاوت چندانی این برنامه با هاب اصلی ندارد.

Hub 10 در زمینه ی هشدار ها کمی محدود تر می باشد به این صورت که شما در این برنامه تنها به میل ها،PIN Messages،Priority Hub دسترسی خواهید داشت.

دوستان عزیزدقت داشته باشید که بلک بری بتا زون تنها برای سرگرمی نیست و در این استور شما قادر خواهید بود تا بسیاری از برنامه ها را قبل از همه تست کنید و نکات مثبت و منفی برنامه را آنالیز کنید.(آموزش استفاده از بتا زون و نحوه ی ورود و دانلود در قسمت آموزش ها موجود می باشد).

بلک بری ایران – با تشکر

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۲ نظر

  • مرسی

    آقا ایران چرا از تحریم بلک بری ورد بیرون نمیاد؟
    آگه مشکل تحریم حل شد ، لطفآ اطلاع رسانی کنید

نظر بدهید