اخبار

حذف اسکایپ از بلک بری ورد !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

مشتاقان و بلک بری داران عزیز در این پست همراه شما هستیم با خبری جدید در رابطه با حذف اسکایپ از بلک بری ورد

نرم افزار تماس تصویری و صوتی قدرتمند اسکایپ که نسخه ی بتا آن مدت هاست در بلک بری ورد موجود است به زودی حذف خواهد شد.طبق خبر منتشر شده از کمپانی بلک این نرم افزار اجتماعی قدرتمند به زودی از استور بلک بری حذف خواهد شد و به آمازون انتقال خواهد یافت.

البته تمامی پشتیبانی های لازم انجام خواهد شد و کسانی که در این مدت از بلک بری این نرم افزار را دانلود و نصب کرده اند از این پس آپدیت و تمامی به روزرسانی ها را باید از آمازون دریافت کرده و نصب کنند.

همچنین بلک بری اعلام کرد کلیه نرم افزار هایی که توسط BlackBerry app generator ساخته شده اند و در بلک بری ورد قرار دارند به زودی حذف شده و به آمازون انتقال خواهند یافت.

آمازون اپ استور یک استور جهت دانلود و نصب برنامه های اندرویدی می باشد.

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۹ نظر

  • سلام میدونم این سوال به این موضوع مرتبط نیست ولی وقتی من http://www.blackberryiran.comمیزنم وارد صفحه نمیشه و این ارورو میده
    This account has been suspended.
    Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

  • سلام. دستتون درد نکنه. که اینقدر فعال هستین. شواهد داره نشون میده. Osبلکبری داره درش تخته میشه. یعنی بلکبری نمیخواد دیگه پشتیبانی کنه. یعنی به همین راحتی کاریرای os،اصلی خودشو میزاره کنار. اخه این رو میشه قبول کرد؟ به جای این کار بیاد. یه osبلکروید واسه تموم دیوایس هاش بسازه و خیال همه رو راحت کنه.

  • یعنی فقط برنامه های اصلی بلک بری میمونه فقط تو بلک بری ورد؟

  • هه….اینجوری دارن از osشون پشتیبانی میکنن
    BLACKBERRY10نفسای اخرشو میکشه
    ممنون اقای جان چن بابات قولی که دادین
    تا یه مدت اپدیتا ریز میدن بعدش تعطیل
    مثل نوکیا

  • قطعا و مخصوصا اگر فروش پریو خوب از آب در بیاد تا ساله دیگه این موقع اثری از OS10 باقی نخواهد ماند.

    • دوست عزیز بلک بری اگرم تو اندروید ( پریو – ونیز و … ) موفق تر از OS باشه ، os 10 تعطیل نمیشه بلکه برای سازمان ها امنیتی و نظامی عرضه خواهد شد

نظر بدهید