ویژه

حضور بلک بری در جشنواره وب ایران

نوشته شده توسط علی بیژنی

عرض سلام وقت بخیر خدمت شما دوستان گرامی در این پست با شما هستیم با جزئیاتی در مورد حضور بلک بری ایران در جشنواره وب ایران

بلک بری ایران در ۶ شهریور ۱۳۹۳ با هدف ارتقای دانش کاربران و اطلاع رسانی دقیق و بروز آخرین اخبار و اتفاقات مرتبط با این برند، شروع به کار نموده است. هدف ما، در اختیار گذاشتن و فراهم آوردن اولین مرجع بلک بری در ایران بوده است تا تمامی نیاز های شما از این برند را برطرف سازد. امیدوارم از بازدید این وب سایت نهایت استفاده را برده باشید و نظرات خود را به ما منعکس نمائید تا بهترین ها و با کیفیت ترین ها را برایتان به ارمغان بیاوریم.

توضیحی کوتاه و کاملی بود ، کم کم داریم می رسیم به ۶ ماهگی بلک بری ایران ، ۶ماه گذشت در این مدت فراز  ونشیب های زیادی برای تیم بلک بری ایران رخ داد ولی تیم ما در همه وضعیت و شرایطی فقط  و فقط به هدفش که رساندن جایگاه واقعی  بلک بری در ایران بود فکر می کرد . همواره سعی کردیم در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان باشیم تا رضایت شما کاربران عزیز که مجموعه بلک بری ایران را تشکل می دهید جلب کنیم.

جشنواره وب ایران هر ساله برای معرفی سایت های برتر ایران در موضوعات گوناگون بر گذار می شود و سایت  های زیادی در این جشنواره شرکت می کنند ، بلک بری ایران  نیر امسال در این جشنواره حضور به عمل آورد . لذا از شما کاربران عزیز خواهشمندم در صورت صلاح دید به لینک زیر رفته و به وب سایت خودتان ( بلک بری ایران ) رای دهید تا جایگاه واقعی این وب سایت و شما عزیزان دوست دار بلک بری مشخص گردد .

بلک بری ایران – جشنواره وب ایران

موفق و پیروز باشید

علی بیژنی

درباره نویسنده

علی بیژنی

مدیر مسئول مجموعه بلک بری ایران

۶ نظر

نظر بدهید