اخبار

خبرهای خوب برای اعضای بلک بری ایران

نوشته شده توسط صالح خواجه دلویی

Newsسلام به بلک بری ایرانی ها و عرض تبریک به مناسبت  سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی -علیه السّلام- و روز پدر و همین طور روز معلم؛ با شما همراه خواهیم بود با دو عیدی بسیار خوب از سوی بلک بری ایران برای شما عزیزان:

۱) از آن جایی که فشار های بارگزاری سایت “بلک بری ایران” با افزایش تعداد بازدیدکنندگان (روزانه تا ۴۰٫۰۰۰ بازدید) به شدت افزایش یافته بود و دیگر سرورهای میزبانمون، قادر به یاری این حجم داده و بازدید و فشار نبودند، طی هماهنگی سریع بعمل آمده توسط اعضای تیم بلک بری ایران، سریعا اقدام به تعویض فضای میزبانی سایت (هاستینگ) نمودیم و از امروز صبح شما عزیزان سایت را با سرعتی مناسب و امنیت بالاتری مشاهده خواهید نمود.

۲) همان طور که میدانید، بلک بری دارای توسعه دهندگان فراوانی از سرتاسر دنیا می باشد و این مهم منجر به انتشار آپدیت های غیر رسمی از سوی آن ها به صورت دوره های ۱۰-۱۲ روزه می شود. در کشور عزیزمان ایران، سایت های هاستینگ دیتا (دیتا سرور و هاست های دانلود) دچر مشکلات زیاد و بعضا هزینه های ناتعارف هستند و تاکنون مجبور به آپلود فایل های AutoLoader بر روی این سرور ها و یا بعضا سرور های خارجی بودیم که همه ی شما کم و بیش با مشکلات فراوانشون اعم از سرعت پایین، ف-ی–ل-ت-ر شدن، حذف فایل ها به مرور زمان، امنیت پایین و پشتیبانی بسیااار ضعیف دست و پنجه نرم کرده اید.
       بلک بری ایران این افتخار را دارد که همزمان با سالروز مبارک امیرالمومنین -علیه السّلام- از راه اندازی دیتاسنتر شخصی خود و سرور های دانلودی اش در ایران پرده برداری نموده و آن را در دسترس شما عزیزان قرار دهد. از این به بعد، تمامی فایل های آپدیت رسمی و غیر رسمی که منتشر خواهند شد و یا توسط خود اعضای بلک بری ایران ساخته خواهند شد، بر روی این سرورها قرار خواهند گرفت و همین طور آخرین نسخه های نرم افزار های مدیریت گوشی های بلک بری مانند BlackBerry Link و BlackBerry Blend نیز با سرعتی بالا، بدون نیاز به قند شکن و با امنیت و ماندگاری طولانی مدت در دسترس شما عزیزان خواهند بود.

در انتها باید این را هم ناگفته نگذارم که بلک بری ایران، بخشی از یک هدف بزرگ است و تیم ما، به زودی اخبار آن را منتشر خواهد نمود.

 

بلک بری ایران، همواره تمامی تلاش خود را برای رضایت حداکثری شما عزیزان به کار بسته است تا شما بزرگواران بتوانید با آسودگی خیال و در اسرع وقت، از گوشی بلک بری خود، لذت کافی را ببرید.

درباره نویسنده

صالح خواجه دلویی

متولد بهمن 69 هستم.
به کتاب خواندن علاقه‌ی بسیاری دارم. در کنار ادبیات جدی، گریزی هم به ادبیات فانتزی/تخیلی می‌زنم. سرگرمی‌هایم شامل کتاب خواندن، گوش سپردن به انواع موسیقی، یادگیری مطالب جدید و صد البته چرخ زدن و مشغولیت در دنیای فناوری اطلاعات می‌شود. skhajedalouei@hotmail.com

۳۸ نظر

  • مرسی خوشحالمون کردین واقعا عیدیه عالی بود :)) خسته نباشید

  • لطفا در لینک دانلوداتون لینک دانلود برنامه های بلک بری هم قرار بدین
    لینکی مجزا از سایت بلک بری
    مثلا برنامه ها رو خودتون دانلود کنید و بکاپشون رو برا ما قرار بدین
    ممنون میشم

  • با سپاس و تشکر از تیم مدیریتی بلک بری ایران.
    در جریان سختی ها و مشکلاتی که در حین کار و فشارهای داخلی و خارجی که به شما میاد هستم و امیدوارم روزی این مشکلات و فشارها از بین بره و شما و بلک بری داران روزهای خوش رو ببینین. من تا جایی که بتونم پشتیبان و تبلیغ کننده شما هستم و هرجا که میرم برند گوشی رو که میپرسن میگم بلک بری ایران 😀
    زنده باد بلک بری “ایران”

  • امید وارم موفق باشین و تبریک میگم برای پیشرفت این صفحه خوب و مفید

  • خسته نباشید دوستان
    من که روزی چند بار وب شما میزنم و از مطالب شما لذت میبرم

  • تبریک میگم
    ممنون از پشتیبانی خوبتون
    این تلاشتون ستودنی واقعاً
    دمتون گرم بچه ها
    تا شما هستید مشکلات گوشی بلک بری واسه ما آسون میشه
    آفرین

  • با تشکر و سپاس فراوان از زحماتتون
    واقعا دمتون گرم
    ایشالا همیشه باشین و موفقتر بشین

  • آفرین به پشتکارتون .ایشالا روزی بشه تحریم ها برداشته بشه و شرکت بلک بری نمایندگی در ایران را به شما واگذار کنه چون شایستگی اینو دارید.موفق باشید..

  • تشکر.آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما و همکارانتون داریم

  • اقا واقعا د متون گرم. یعنی واقعا تیم شما شایستگی این رو داره که نمایندگی رسمی بلکبری. در ایران بشه انشاءالله اگه از تحریم در اومدیم تیم شما هم لیاقت و هم قدرت این کار رو داره..واقعا خدا خیرتون بده و موفق باشید تیم شما باعث سر بلندی بلکبری هست.

  • با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم مدیران واعضاى سایت وزین بلک برى ایران ، دست مریزاد !
    ایامکم سعیدا
    الطافکم مزیدا

    • درود دوست عزیز نظز لطفتون هستش – رضایت شما تنها هدف تیم هستش.

  • از زحمات شما خیلی خیلی سپاسگزارم.
    انشالله سالم و موفق باشید. (:

  • سلام خسته نباشید من گوشی رو از طریق بلک بری لینک اپدیت کردم ولی اپدیت داخل گوشی ننشست و داخل بلک بری لینکه حالا واسه نصب باید چیکار کنم من هر کار کردم روی گوشی نصب نمیشه؟؟؟؟

  • سلام و خسته نباشید من هر کاری میکنم با بلک بری ورد کار کنم نمیتونم پراکسی هم از خود گوشی تغییر میدم بازم نمیشه این پیام دریافت میکنم میشه راهنمایی کنید

    there was a connection problem.black berry world must close

    نسخه گوشیم ۱۰٫۳هستش

    در ضمن گوشیم بلک بری z10هستش

  • دستتون درد نکنه

    ولی از کجا باید بفهمیم که آبدیت از طرف شماست یا نه؟

     

     

     

     

     

نظر بدهید