نرم افزار

دانلود برنامه ی ++Camera برای پاسپورت !!! بسیار محدود

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز وطرفداران بلک بری ایران در این ست با ما همراه باشید با برنامه ی ++Camera ، نرم افزاری کاربردی برای فیلم و عکاسی .

دوستان عزیز این برنامه بسیار محدود است پس برای دانلود آن شتاب کنید چون تنها ۲۰۰ نسخه ی رایگان از آن موجود می باشد و تیم بلک بری ایران به محض دریافت این خبر برای شما این پست را آماده کرده است.

این برنامه ابزاری کاربردی برای عکاسان و فیلم برداران آماتور و حرفه ای می باشد که در آخرین به روز رسانی خود از بلک بری پاسپورت نیز پشتیبانی میکند.

قیمت این برنامه در حالت عادی ۲٫۹۹$ میباشد.

شما عزیزان هم اکنون از لینک زیر قادر به دریافت این برنامه با کد رایگان ساز CAMERAPLUSPLUSPASSPORT می باشید.

لینک دانلود 

با تشکر – گروه بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۴ نظر

    • این مشکل چند دلیل میتونه داشته باشه : ۱-تمام شدن تعداد کپی های رایگان چون تنها ما نیستیم دوست عزیز وقتی کدهای رایگان ساز قرار میگیرند از سراسر دنیا اقدام به دانلود می کنند که با توجه به تعداد بسیار محدود ۲۰۰ نسخه در همان دقایق اولیه به پایان خواهد رسید.
      ۲- دلیل دوم برمی گرده به region یعنی کشوری که شما در هنگام ساخت BB ID انتخاب میکنید ممکن است مثلا این برنامه برای تنها کسانی که در آمریکا هستند باز باشد پس شما باید با BB ID وارد شوید که region آمریکا باشد.
      ۳- و دلیل سوم عدم عبور از تحریمات (گوشی در حالت flight mode باید قرار بگیرد ) – آموزش ها به طور کامل در سایت موجود است.

  • ممنون ازراهنماییتون سوالی دیگر ایا میشه برنامه google play service راباکارایی خوب رو بلک بری نصب کرد اخه google play نصب کردم ولی این که خیلی مهمه نمیشه

    • بله دوست عزیز به زودی ویدئویی کامل در این زمینه منتشرخواهد شد.(البته نه به طور مستقیم)

نظر بدهید