اخبار

سرویس گوگل پلی و بلک بری !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و طرفداران بلک بری ایران سلام وقت بخیر – در این پست همراه شما هستیم با خبری در رابطه با توافق بلک بری و گوگل پلی !!!

همان طور که شما عزیزان در جریان هستید هم اکنون گوشی های بلک بری قادر به استفاده از سرویس گوگل پلی نیستند به همین دلیل بسیاری از برنامه هایی که ار این سرویس پشتیبانی میکنند قادر به ساپورت بر روی گوشی های بلک بری نیستند.از این رو تیم بلک بری ایران آموزشی رو در رابطه با دور زدن این سرویس  برای شما عزیزان چندی پیش آماده کرد که برای برخی از افراد عملی شد البته این آموزش توسط تیم بلک بری ایران تست شده بود حال بنا بر برخی دلایل دوستان قادر به انجام این کار نشده اند.

افرادی که تا به حال این آموزش رو مطالعه نکرده اند میتوانند در اینجا مطالعه کنند.

حال پس از گذشت مدت زمانی کم بلک بری ایران در حال آزمایش و تست های نهایی آموزشی جدید و ۱۰۰% تضمینی برای گذشتن از این محدودیت برای شما عزیزان است.

اما نکته ی مهم و جالب این است که باز هم پس از مدتی این دوشرکت شایعاتی رو در رابطه با همکاری با یکدیگر منتشر کرده اند و همین امر تا حدودی موجب تاخیر در انتشار آموزش شده است.اما به نظر شما آیا این عمل حقیقت خواهد یافت یا باز هم بی نتیجه است؟؟؟؟

به نظر من این تاخیر یک سیاست کاری است تا بلک بری در Update 10.4 این قابلیت رو اضافه کند تا تغییر نسبتا بزرگی رو تمام طرفداران شاهد باشند اما با این وجود باز هم نمی توان نظر دقیق داد فقط صحبت ها و شایعاتی در این ضمینه منتشر شده است که امیدواریم به حقیقت بپیوندد.

شما عزیزان نیز نظراتتون رو در این رابطه منعکس کنید.

با تشکر – گروه بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۳۷ نظر

  • سلام
    ولا به نظر من بلک بری به جای اینکه به فکر هم کاری با گوگل باشه یه کم یه کم به توسعه دهندگان بها بده امتیاز بده تا بیان نرم‌افزار مخصوص بلک بری بزنه تا ما لنگ این هنگدورید نباشیم

  • من به شخصه مخالف نصب نرم افزارای بی کیفیت اندروید روی BlackBerry هستم. شرکت BlackBerry. جای این کارا بهتره تمرکزشو بزاره رو ساخت نرم افزارای با کیفیت مخصوص BlackBerry. و ارتقاء bbw.

  • به هییییییییییییییییچ وجه با این کار مخالفم
    اومدن گوگل پلی سرویس به بلک بری یعنی موسیقی و گیم سنتر و برنامه های بی خوده گوگل . وااااای خدانکنه اینجوری بشه .
    باید مثه ایفون یه گیم سنتر و مرکز موسیقی و تمام امکانات دیگه رو تحت عنوان بلک بری ایجاد کنه نه گوگل . و مثلا بازی کلش تحت پلتفرم بلک بری ساخته بشه و با گیم سنتر خوده بلک بری سینک بشه . دیدن اسم گوگل و برنامه های اندروید در بلک بری یه شکست خیلی بزرگه . مایه ی آبروریزیه . خداکنه بلک بری دوباره جون بگیره :(((((((((((((((((

    • به زودی سیستم یکپارچه بلک بری راه اندازی میشه دوست عزیز مثل گیم سنتر اپل
      بلک بری در حال گشترش است نگران نباشید

  • قسم میخورم اگه این اتفاق بیفته پاسپورتمو میفروشم .
    تازه من امیدوار بودم بلک بری پشتیبانی از اندرویدو برداره و برنامه های اندروید bbw رو هم برداره . یا رو پای خودش بایستاده یا دره کارخونشو بزاره !

    • دوست عزیز بلک بری در حال گشترش است و نگران این قضیه نباشید

  • از پاسختون و دلگرمیتون ممنونم
    ولی خب اگه بزودی گفتن بلک بری مثه آپدیتش باشه اصولا باید یه سال طول بکشه !!!!
    بی نهایت بد قوله

    • این سیاست کاری بلک بری است دوست عزیز آرام اما با کیفیت.

      • هه نوکیا هم همین حرفو یا به قول شما سیاستو داشت الان اسمی ازش هست ؟!!
        تو مارکت امروز باید زرنگ تر باشه

        • حق با شماست ولی بلک بری سیاست هاش اروم اروم به نمابان می کنه

  • من اصلا نیازی به این کارایی که تو آموزش بود نداشتم.
    خیلی راحت تو گوگل پلی استور با اکانت گوگلم وارد شدم و حالا هم داره برنامه نصب میکنه.
    همین…
    نمی دونم شاید اخیراً این قابلیت به بلک بری اضافه شده…

  • به نظرم اموزش رو بزارید
    خیلی ممنون میشم.تا اپدیت ۱۰٫۴ بیاد خیلی طول میکشه…

  • سلام خواهش میکنم جواب بدید من بلک بری z10 دارم از همون اولی که خریدمش هنوز اپدیتش نکردم و تمام برنامه هایی ک شما گفتیدو نصب کردم ولی رو کلش کلیک میکنم یه صحفه باز میشه کهدو تا گزینه داره من رو گزینه تایید کلیک میکنم ولی بعد از چند لحظه میاد بیرون راستی من وقتی وارد گوگل اکانت میشم و روی گزیمه موجود کلیک میکنم رمز کیخواد من رمزو وارد میکنم ولی مینویسه دوباره سعی کنید و وارد گوگل پلاس نمیشه و استوپ میده و وارد گوگل ستینگ نمیشه و بازم استوپ میده چیکا کنم خواهش میکنم جواب بدید

  • من وقتی روی شکل قرمز کلیک میکنم که کانکت شم اینو مینویسه حتما باید اپدیت شه گوشی لطفا به هر دو سوالم پاسخ بدید

    google play services,wich some of your applications rely on,is not supported by your device. please contact the manufacturer for assistance.

  • یه سوال دیگه ببخشید من وقتی میزارم اپدیت بشه با دانلود منیجر مینویسه

    the requested file doesn't exist

     

    • دوست عزیز آموزش پچ کردن نرم افزار های گوگل موجوده در سایت 

      دیگه نیاز نیست از این آموزش استفاده کنید

  • با عرض سلام و خسته نباشید بنده بلک بری زد ۱۰ رو ریست کردم الان میخواد بالا بیاد به خاطر تحریم هیچ جوری وصل نمیشه به آی پی ایران سرویس نمیده…ممنون میشم راهنماییم کنید…با تشکر

  • mc az rahnamaihay e sazandatun.play stor nasb shod.alan moshkel nasb e google play service baray e sabt e acuont e clash of clan daram.lotfan komak konid

نظر بدهید