اخبار

سینک شدن Priv با بلک بری ۱۰ !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

بلک بری داران عزیز و مشتاقان این برند محبوب در  این پست با ما همراه باشید تا مسئله ای مهم در رابطه با انتقال داده به Priv را بررسی کنیم


همان طور که مطلع هستید زمان زیادی تا عرضه ی محصول جدید بلک بری یعنی بلک بری Priv نمانده است و همه ی ما منتظریم تا این غول بلک بری را از نزدیک لمس کنیم و به همه ی ابهامات پایان دهیم.

در چند هفته ی گذشته بلک بری با عکس ها و ویدئوهایی ک به طور رسمی از این گوشی منتشر کرده است و علاوه بر آن سخت افزار فوق العاده قدرتمندی که دارد توانسته است محبوبیتش را در میان اندرویدی ها نیز دوچندان کند.این محبوبیت به حدی رسیده است که اندروید داران برای این گوشی لحظه شماری می کنند و منتظر ورودش به ایران می باشند.

به نظر می رسد بلک موفقیت خوبی را در این گوشی کسب کند،البته ناگفته نماند تا گوشی را شخصا از نزدیک بررسی نکنیم مخصوصا با ایت سیستم عامل جدید روی بلک نمی توانیم نظرات را به طور دقیق بیان کنیم.

مسئله ای که در حال حاضر وجود دارد این است که،دوستانی که در حال حاضر بلک بری OS دارند و می خواهند به Priv کوچ کنند تکلیفشان چیست؟

آیا این کوچ و انتقال ممکن است؟Priv با بک آپ بلک بری OS مشکلی ندارد؟به راحتی سینک خواهد شد؟

طبق اخبار منتشر شده از منابع مختلف خوشبختانه جواب مثب است و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.وجود برنامه ی Conten transfer حلال تمامی این مشکلات است.این برنامه در Priv قادر خواهید بود تمامی عکس ها،.ویدئوها،موزیک ها،مخاطبین و سایر اطلاعات شما را به راحتی همانند Device Switcch انتقال دهد.(بلک بری OS 7 هم شامل می شود).

دوستانی که دغدغه ی این مشکل را داشتند حال میتوانند با خیال راحت Priv را خریداری کرده و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.


تصویر نرم افزار

1445251005480

بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

یک نظر

  • نمیشد مشتری مداریشون دوجانبه میبود دو مدل گوشی میساختن ازش که یکسری ها os باشه؟ بخدا ما اگر آندروید میخواستیم گوشی زیاد بود

نظر بدهید