اخبار

شایعات اندروید در بلک بری !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز  درود و وقت بخیر – در این پست همراه شما هستیم با بررسی مسائل پیرامون اندرویدی شدن گوشی های بلک بری .


همان طور که مطلع هستید مدتی است که اخبار ضد و نقیض و شایعات بسیاری پیرامون اندرویدی شدن گوشی های بلک بری به گوش می رسد.متاسفانه شایعات و خبرهای بسیاری در این زمینه وجود دارد که تصمیم گیری را برای همه سخت می کند.با قاطعیت می توان گفت هنوز کسی نمی تواند به طور قطعی در رابطه با این موضوع نظر دهد.

البته این از سیاسیت های بلک بری می باشد که هیچ چیز را افشا نمی کند و ذهن همگان را کاملا درگیر خود می کند و با اخبار ها و شایعات توجه را کاملا به خود جلب می کند ،که البته عملی است هوشمندانه و قابل تقدیر.

همه ساله کنفرانسی به اسم IFA به بررسی مسائل روز تکنولوژی از جمله گوشی های هوشمند ،قطعات الکترونیکی و… می پردازد.

چندی پیش IFA 2015 در شهر برلین آلمان برگذار شد و خبر جالب و متعجب کننده ای که در بین بلک بری داران منتشر شد این بود که : پاسپورت اندرویدی نخواهد شد و برای این مسئله ۳ توجیه به شرح زیر وجود داشت:

  • تنها ۳ درصد برنامه های اندرویدی روی بلک بری با مشکل روبه رو هستند
  • در حال مذاکره با گوگل هستند برایرفع مشکلات
  • طبق نظرسنجی بیش تر کاربران از OS بلک بری راضی بودند و تنها خواستار تغییرات جزئی بودند

تصویر زیر از بلک بری پاسپورت می باشد که سیستم عامل اندروید بر روی آن سوار است اما راهی بازار جهانی نخواهد شد(طبق کنفرانس ساعاتی پیش برلین)

blackberry-passport-android-001


بلک بری ایران – یک همراه خوب

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۰ نظر

  • خبر خوش آیندی واسه ی بلک بری داران هست.قصد خرید پاسپورت سیلور داشتم ولی شایعات پیرامون اندرویدی شدن نگرانم کرده بود.امیدئارم بلک بری از اندروید فقط به صورت مکمل استفاده کنه و بس.

  • در حال حاضر تو بازاز ایران مدلی از سیلور ادیشن وجود داره که تواناییه بوت هر دو سیستم عامل رو داره ! اندروید لالی لاپ و بلک بری

  • سلام. چرا اندروید رو بیخیال نمیشه اخه.سیستم عامل سریع و امن بلکبری کجا و اندروید بی در و پیکر کجا. کاش مدیر عامل قبلی بلکبری دوباره بیاد. جان چن اصلا تعصب به بلکبری و احترام به طرفداران بلکبری حالیش نیست.

  • سلام خسته نباشید
    اقا من میخوام مدل Z10 رو بخرم ولی اگه نخوام اندروید رو ساپورت کنه و فقط OS باشه چیکار باید کنم و اگه فقط OS باشه چی میشه مثلا !!!!؟؟؟؟؟ یا اصلا هردو باشه مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟؟
    اصلا اقا اگه زحمتی نیست یه توضیح میدی چجوریه قضیه؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!

    • با سلام
      بطور کلی سیستم عامل شما در ورژن های جدید بلک بری ، از برنامه های آندروید پشتیبانی می کند که از داخل تنظیمات گوشی میتوانید این گزینه را غیر فعال کنید که تنها برنامه های اصلی بلک بری قابل نصب باشند.
      موفق باشید

نظر بدهید