اخبار

طرحی جدید از گوشی های جدید!!!!!!

نوشته شده توسط آرمین بهرامیان

با سلام خدمت دوستداران بلک بری.چندی پیش خبر استفاده بلک بری از صفحه های نمایش نسل جدید موجب تعجب همگان شد.حال طرح جدید گوشی بلک بری عرضه شد.در کنفرانس  بارسلونا جان چن در خبرنامه ای گفت : یکی از سبک های گوشی مورد علاقه من گوشی کشویی یا همان (Slider) است وی هم چنین در یک مصاحبه خبری افزود که ممکن است با شرکت سامسونگ ارتباطی برای تبادل فناوری و اطلاعات برقرار شود.

که در این مدل می توان این ارتباط را به وضوح دید که در طرح جدید مهندسان و طراحان شرکت بلک بری از صفحه نمایش های لبه دار یا معروف به (Edge) بهره گرفته اند.

و نکته قابل تامل در ین طرح باتری بسیار قوی است که موجب برتری نسبت به گوشی های هوشمند دیگر است.

ویژگی های این گوشی فوق العاده در ذیل آمده است:

♦۲ صفحه لبه دار (Edge) کوارتز (HD) چهار برابر کیفیت HD

♦۳۵ کلید (کشویی ، لمسی ، ضربه ای)

♦ اسپیکر های دوگانه استریو

♦ (۱۶MP) دوربین جلو و فلش های دو گانه (LED)

♦(۳۶۵۰mAh) باتری غیر قابل جدا کردن

درباره نویسنده

آرمین بهرامیان

۵ نظر

  • با تشکر از همه نویسندگان این سایت میخواستم یه خواهشی ازتون بکنم که میدونم انجامش براتون سخته. همه ما عادت داریم با هم سلام احوالپرسی کنیم که عادت خوبیه ولی به نظر من نه همه جا. مثلا رو وایبر نصف نوشته ها سلام احوالپرسیه که بسیار وقت گیره و غیر لازم. همینطور سلام های شما عزیزان در ابتدای هر مطلبی که در سایت میذارین. موضوع وقتی ببشتر به چشم میاد که چند پست جدیدو پشت سر هم میخونم و هی سلام و سلام. بنظر من سایتتون بدون این سلام کردن ها حرفه ای تر بنظر میاد.این نظر شخصی منه و هدفم ارتقاء سایت بسیار خوبتونه.

  • من که با اجازه همه طرفدارای بلک بری و به مناسبت این پیوند شوم بین بلکبری و اون شرکت چش بادومی … الان گوشی پاسپورتمو مفت فروختم یه باتری ۱۱۰۰ گرفتم الان دارم باهاش حال میکنم../
    اگه حوصله دارین یه فاتحه برا بلکبری بخونین خیلی ثواب داره

  • با تشکر از همه و همچنین از مدیران سایت که واقعا همیشه این سایت را پر جوشو اپدیت از سایتهای دیگه میزارن مرسی از لطف همه من واقعا با این سایت کیف میکنم وهمچنین روز به روز به بلک بری نزدیکتر واردتر میشم زیر سایه این سایت بلک بری ایران A. wal دارید

    • قربان شما محمد جان، شما عزیزان هستید که لطف دارید و به ما انرژی میدید برای بهتر شدن.
      ایشالا روز به روز بتونیم بیشتر رضایت شما رو جلب کنیم و بسیاار خوشحالیم که لحظه به لحظه با بلک بری مانوس تر میشید

      برقرار باشید و سربلند

نظر بدهید