اخبار

فروش ۷ میلیونی بلک بری در سال گذشته !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقت بخیر… در این پست به بررسی تعداد فروش دستگاه های بلک بری در سال گذشته و برخی اهداف شرکت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

دوستان عزیز وطرفداران خوش ذوق بلک بری  همانطور که در جریان هستید و می بینید بلک بری روز روز به روز در حال گسترش است و از سراسر دنیا روزانه هزاران نفر به این برند روی می آورند آیا به نظر شما این اتفاقی است ؟؟؟ خیر،کسانی که از این برند استفاده میکنند و گوشی های هوشمند بلک بری را در اختیار دارند با آگاهی کامل و اطلاع از رابط کاربری بالای این برند  نسبت به خرید آن اقدام میکنند.سیستم عامل قدرتمند،کم اشتباه،امن و وجود برنامه ها و بازی ها گسترده ی بلک بری امروزه آن را به یکی از برترین های جهان تبدیل کرده است و امروز بسیاری از افراد سرشناس دنیا به دلیل امنیت بلک بری از آن استفاده و یاد میکنند.

اگر بحث طراحی یا سخت افزاری مطرح شود باز هم بدون شک بلک بری پیشتاز است زیرا دانش بالای طراحان این برند با انواع سلیقه ها و نیاز های مردم آشنا هستند و مطابق با آن ها تلفن های هوشمند را طراحی میکنند.آیا درحال حاضر گوشی هوشمندی زیبا تر از Gold Passport وجود دارد ؟؟؟ به نظر من خیر یا مثلا شما در Porsche design قطعا یکی از برترین طراحی هارا شاهد هستید،خلاصه همه این ها سبب رشد روز افزون بلک بری تا به امروز شده است.

طبق آماری که ساعتی پیش منتشر شد بلک بری حدود ۷ میلیون تلفن هوشمن خود را در سال گذشته فروخته است.آیا این آمار John Chen را به اهدافش رسانده است ؟؟؟ خیر،وی میگوید باید فروش از مرز ۱۰ میلیون هم عبور کند تا کمی آسوده خاطر شود.

با این حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا بلک بری این روند صعودی را تا کی ادامه خواهد داد؟؟؟

دوستان عزیز نظرات و پیشنهاداتون رو حتما با مطرح کنید و خواسته هاتون رو اعلام کنید  و بگید که بیش تر در چه زمینه هایی مطلب قرار داده شود.

با تشکر – تیم بلک بری ایران 

 

درباره نویسنده

بهنام قلئي

نظر بدهید