اخبار

فوری | انتشار Autoloader برای Priv

نوشته شده توسط ابراهیم آلانی

با سلام خدمت مشتاقان همیشگی بلک بری و مخاطبان خاص بلک بری ایران،در این پست با شما هستیم با خبر انتشار فایل اتولودر از سوی کمپانی بلک بری بر ای سیستم عامل اندروید بلک بری پریو…

بنا به اخباری که به دست ما رسیده است سرانجام بلک بری اقدام به انتشار فایل اتولودر (Auto Loader) سیستم عامل اندروید Priv کرد. زمان دقیق انتشار اتولودر هنوز اعلام نشده است.

در سریع ترین زمان ممکن پس از انتشار، بروی سرور های بلک بری ایران بارگذاری شده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

این Auto Loader  که قرار است منتشر شود همانند سیستم عامل Os بلک بری این امکان را به شما میدهد تا سیستم عامل  بلک بری خود را مجدد بر روی دستگاه  پیاده کنید.

توجه:این اتولودر را می توان جهت آپدیت،دانگرید و یا در مواقعی که دیوایس شما قادر به بالا آمدن سیستم عامل نیست استفاده کنید.

آموزش استفاده از اتولود ر در سیستم عامل اندروید بلک بری(در Priv)

*** توجه داشته باشید که استفاده از اتولودر باعث حذف غیر قابل بازگشت اطلاعات شخصی و برنامه و بازی های داخل گوشی می شود پس حتما ابتدا از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

*** اولین اقدام بعد از بک آپ اقدام به شناسایی گوشی از طرق pc است که در صورت شناخته نشدن توسط pc درایور Priv را دانلود و روی سیستم نصب نمایید.

***‌فایل اتولودر را دانلود کرده واز حالت فشرده خارج نمایید تا به فایل مورد هدف با پسوند bat برسید.

***‌ دیواس خود را کاملا خاموش کنید.

***  اکنون گوشی موبایل را با کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و اتولودر دانلود شده را اجرا کنید.(فایل bat را اجرا کنید)

*** کلید Power را نگه دارید و همزمان با آن کلید Volume Down (کلید کم کردن صدا) را هم  حدود ۳۰ ثانیه نگه دارید تا گوشی به حالت Fast Boot برود و چراغ ناتیفیکیشن  بنفش شود.منتظر بمانید تا عملیات به پایان برسد و گوشی شما ریبوت شود.

به امید آنکه مورد استفاده شما بزرگواران قرار بگیرد…

ابراهیم آلانی_بلک بری ایران 

درباره نویسنده

ابراهیم آلانی

ebrahim.alan@gmail.com
telegram.me/Ebrahim_Alani_Official

۸ نظر

نظر بدهید