اخبار

مدل کانسپت جدید بلک بری ” Y10 “

نوشته شده توسط علی بیژنی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان در این پست با شما هستیم با توضیحاتی در مورد کانسپت جدید بلک بری

به تازگی منبعی معتبر تصویری از مدل جدید بلک بری ( کانسپت ) منتشر کرده که با توجه به برگزاری کنفرانس بلک بری در سپتامبر دور از ذهن نیست مدل جدیدی از سمت بلک بری رونمایی شود . شما را به دیدن این تصاویر دعوت می کنم

CKjV3mJW8AE5Sbe (1)CKlx7iPWIAEbp9N
 

درباره نویسنده

علی بیژنی

مدیر مسئول مجموعه بلک بری ایران

۷ نظر

  • مدیرعامل شرکت بلک‌بری در مصاحبه‌ای با «بلومبرگ» اظهار داشته است که اگر تلاش بعدی آنها برای بازگشت به بازار بی‌نتیجه باشد، این شرکت از بازار گوشی‌های هوشمند خارج خواهد شد.!

  • بله متاسفانه. یعنى اگه فروش دو سه گوشى بعدى ( احتمالا با سیستم عامل جدید) موفقیت آمیز نباشه ، بلک برى به تولید گوشى هوشمند پایان خواهد داد. 

  • آقای بیژنی سلام و وقت بخیر به شما و گروه بی نظیرتون

    طبق اخباری که از سایت های معتبر پیگیر بودم خواستم بگم که بلک بری oslo از خونواده پورشه دیزاین خواهد بود و تمام مشخصات سخت افزاری پاسپورت رو داره ولی تغییر سیاست بلک بری هس که این مدل محبوب رو به این شرکت خاص بسپاره که تولید کنه 

    منبع خبر :BerryReview

    با تشکر از سایت خوبتون و گروه فعالتون 

  • با سلام.قیمت دقیق p9982 چند هست و اختلاف قیمت در فروشگاه ها چرا زیاد هست؟مثلا در چند فروشگاه در همان رنگ ۳ میلیون -۲٫۱۰۰ و ۲ به من قیمت داده شد.آیا این گوشی در چند مدل مختلف عرضه میشود و امکانات آن ها با یکدیگر متفاوت میباشد؟قیمتی که شما الان به فروش میرسانید در چه حدودی هست و اگر گوشی رو از فروشگاه شما خریداری کنیم در مدت چند روز به شهرستان ارسال میکنین؟با تشکر از شما.

نظر بدهید