نرم افزار

مدیریت تماس ها با Mr.Call

نوشته شده توسط سعید فروتن

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان گرامی در این پست قصد معرفی برنامه Mr.call رو که بسیاری از شما به دنبال همچنین برنامه ای بوده اید را داریم.


برای ضبط مکالمات فقط ۳۰ ثانیه به شما اجازه خواهد داد اما تا به حال شده که به علت مزاحمت زیاد قصد بلاک کردن  شخص به خصوصی را داشته باشید تا دیگر از طریق تماس نتواند به شما دسترسی پیدا کند ؟ یا این که قسط ضبط یک مکالمه کاری مهم را داشته باشید ؟

برنامه پر کاربرد Mr.call همه این خصوصیات را یک در رابط کاربری بسیار ساده و آسان در اختیار شما قرار خواهد داد .

از دیگر خصوصیات این برنامه می توان به :

  • صفحه بسیار ساده در عین حال کار بردی
  • قابلیت رد تماس ها با اس ام اس
  • تنظیمات LED برای تماس های بلاک شده
  • ضبط مکالمه پیشفرض
  • قابلیت بک آپ گیری و ریستور از فایل های ضبط شده و …

متاسفانه نسخه رایگان برای ضبط مکالمات محدودیت ۳۰ ثانیه ای دارد اما قابلیت بلاک کردن تماس ها به طور کلی رایگان است .

download (2)

download (1)

download

لینک دانلود از بلک بری ورلد : دانلود مستقیم

امیدواریم استفاده کافی را از این برنامه برده باشید

با تشکر – بلک بری ایران

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

۱۵ نظر

  • با سلام

    آقا این برنامه اینجوری نیست که یه بوق بخوره بعد اشغال بزنه؟

    اس ام اس هم بلاک میکنه؟ آگه اره ایا دیلیوری واسه طرف مقابل تیک می خوره؟

    • امتحان کنید من دقت نکردم
      اس ام اس رو که بلاک نمیکنه مال تماس

  • و یه سوال دیگه
    آیا برنامه باید باز باشه تو صفحه یا close هم کنیم هم جواب میده باز

  • به صورت بسیار عجیبی در متن دوبار نوشتید “قسط” ! قسط بلاک کردن یا قسط ضبط یک مکالمه کاری !!!! مگه وام گرفتیم قسط بدیم ؟! آقای فروتن عزیز که دانشجوی مهندسی هم هستین واقعا همچین چیزی خیلی بعیده ! خودتون متن رو یک بار خوندید ؟! ” قصد ” !
    همچنین جا داره از آقای محمد مهدی یاوری هم تشکر کنم که اشتباه ضبط رو پیدا کردن ولی قصد رو نه !
    من از همین جا آمادگی خودمو برای عضویت در تیم تحریریه و نویسندگان بلک بری ایران اعلام میکنم.

    • جالبه دوستان از معرفی نرم افزار تشکر نمی کنند فقط به بحث املایی پست انتقاد دارند
      کاملا حق با شماست در مورد غلط املایی پست ولی ممکنه واسه هر کدام از ما ها پیش بیاد
      از دوستی که غلط املایی پیدا کرده تشکر کردید ولی از نویسنده بابت معرفی نرم افزار کاربردی تشکر نکردید
      واقعا متاسفم…

    • دوست عزیز من از شما و آقای بیژنی معذرت خواهی می کنم اشتباه از من بوده
      همیشه هم از دوستانی که متذکر میشن ممنونم
      قرار دادن پست ها هم وظیفه بنده هستش و نیازی به تشکر نیست

      • نه آقای فروتن این چه حرفیه. اصلا مهم نیست، با قدرت به کارتون ادامه بدید

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای فروتن و همکارهای محترمتون. و همچنین کسانیکه از گوشیهای بلک بری استفاده میکنن. خواستم تجربه استفادم در مورد بلاک کردن در گوشیهای بلک بری(پاسپورت) رو در اختیار کاربران محترم این گوشی و در کل کاربران سیستم عامل او اس ۱۰ قرار بدم. امیدوارم که مفید واقع بشه. برای بلاک کردن تماس دو راه وجود داره. راه اول گرفتن برنامه مخصوص بلاک، از بلک بری ورد هستش. که برای برخی ممکنه با توجه به تحریم ورود به این اپ با مشکلاتی همراه باشه. و در ضمن کسانی هم که وارد بلک بری ورد میشن، میتونن بهترین برنامه بلاک کردن که اسمش spambox هستش رو دانلود بکنن. منتها این برنامه که بین برنامه های بلاک، بهترین هستش یه محدودیت بدی داره. و اونم اینه که قابلیت بلاک کردن پیامک ها رو نداره. به ظاهر شاید تنظیماتی داشته باشه اما در عمل به هیچ عنوان کار نمیکنه. صدای اومدن پیامک رو اصلا قطع نمیکنه. و فقط پیام رو نامفهوم به جعبه بلاک میبره و حتی ال ای دی رو هم موقع اومدن پیام غیر فعال نمیکنه اما توی زمینه بلاک تماس بسیار موفق هستش چون هم بلک لیست داره و هم وایت لیست. میدونیم که مهم توی مسدود کردن پیامکهای دریافتی، قطع صدا و نرسیدن پیامک هستش. و اما راه دوم، که شاید خیلیها ازش اطلاعی نداشته باشن، درون خود گوشی شماست. بدون نیاز به گرفتن برنامه خاصی.
    Setting / security / parental controls
    به قسمتی که اشاره شده برید، ابتدا گزینه parental controls رو روشن کنید. بعد دو گزینه پایین تر میبینید. ما دقیقا با همین دو گزینه کار داریم. یکیش بلاک کردن تماسهای خارج از مخاطبین شماست. و دومی بلاک کردن پیامک های خارج از مخاطبین شماست. و جفتشون عالی عمل میکنن. در بلاک کردن تماس، گوشیتون یه زنگ هم نمیخوره. و فقط بوق اشغال میزنه. و توی بلاک کردن پیامک، نه صدای امدن پیامی رو میشنوید و نه ال ای دی روشن میشه. این برنامه بلاک کردن،داخل خود سیستم او اس ۱۰ تنها برنامه ای هستش که دیدم بلاک پیامک رو به درستی انجام میده. فقط یه بدی داره. که البته از دید بسیاری ممکنه ایراد محسوب نشه.
    و اونم اینه که قسمتی تووش وجود نداره که بعدا بریم و ببینیم چه کسانی پیام دادن یا تماس گرفتن. (لیست بلاک شده ها) و بدی بعدیش اینه که شما گزینشی نمیتونی کسیرو بلاک کنی. و فقط باید اون شخص مزاحم رو از لیست مخاطبینتون اول حذف بکنید و بعد قسمت( بلاک افراد خارج از مخاطبین )رو فعال بکنید. فقط مراقب باشید. زمانیکه کارهای بانکی با گوشی انجام میدید قبلش گزینه بلاک کردن افراد و شماره های خارج از مخاطبینتون رو غیر فعال کنید. چون ممکنه اس ام اس بانکی بخاد براتون بیاد و با بلاک، متوجه نشید. امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم. موفق و پاینده باشید.

نظر بدهید