آموزش ها

مروری کلی بر کلاسیک !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز سلام وقت بخیر…. در این پست آموزشی همراه شما هستیم با بررسی دقیق تر  کلی تراز بلک بری کلاسیک… !!!

همان طور که مطلع هستید شرکت بلک بری چندی پیش گوشی جذاب خود را با نام کلاسیک منتشر کرد.Q20 یا همان کلاسیک در روزهای اول خود فروش بی نظیری داشت و توجه بسیاری از کاربران بلک بری را به خود جلب کرد.این شرکت چند هدف از جمله : امنیت – زیباییو… را همیشه در دستور کار خود قرار داده است.

این شرکت در تمام مدت سعی داشته است تا با محصول جدید خود روحیه ای جدید و با نشاط را به طرفدارانش تزریق کند و در این مورد به نظر من تا حدود خیلی زیادی موفق بوده است;گوشی های متنوع با ظاهر های متنوع  از جمله دلالیل اصلی این موفقیت است.

حال بنا به تقاضای بسیاری از دوستان و علاقه نشان دادن به این گوشی جذاب و شیک علی رغم این که اطلاعات کافی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است اما تیک بلک بری تصمیم دارد تا شما عزیزان را قبل از خرید این محصول به طور کامل با آن و ویژگی های آن از تمام جوانب آشنا کند تا حدی که هنگام خرید مانند یک کاربری که سال هاست از آن گوشی استفاده کرده است باشید.

حال شما را به دیدن عکسی از Q20 دعوت میکنم و پس از آن ادامه ی بحث :

classic-hw-1000x762

همان طور که در عکس مشاهده میکنید کلاسیک دارای دوربین پست ۸mg پیکسلی می باشد که تا حدودی میتواند نیاز های کاربران را درزمینه ی عکاسی برطرف کند.امیدواریم باتری ۲۵۰۰mAh آن توانسته باشد دغدغه ی کاربران را در این زمینه تامین کنید چون کاربران Z10 خیلی شکایت در این رابظه داشتند و دارند و خب حق هم دارند چون باتری یکی از مسائل مهم در گوشی های هوشمند می باشد.

وزن ۱۷۸ گرمی کلاسیک اونو به سنگین ترین بلک بری به جز پاسپورت البته تبدیل کرده است اما خب اونقدری زیاد نیست که بخوایم ازش ایراد بگیریم.طبق گفته ی شرکت این گوشی باریک تا حدودی طراحی شده است که  راحت تر در دست قرار بگیرد و حس خوبی رو به کاربر منتقل کند.

خب حالا مسئله ی دیگر مقاومت گوشی است: اگر نظر من رو بخواید که میگم خیالتون راحت به این راحتی ها چیزیش نمیشه تست های سنگین و سختی رو هم گذرونده و با افتادن روی سرامیک و آسفالت اتفاقی نمی افتد.

بسیاری از شما عزیزان با دیدن کلاسیک قطعا یاد گوشی های با نمک و جذاب Bold خواهید افتاد اما خب تفاوت هایی هم ز نظر ظاهر و هم از نظر باطن وجود دارد.از جمله این تفاوت ها می توان به اختلاف اندازه اشاره کرد: کلاسیک نسبت به Q10 و Bold کمی طویل تر است اما لاغر تر از هر دو. ضخامت های کلاسیک ۱۰٫۲ و Bold 10.5 و Q10 10.35 میلیمتر می باشند. و در ادامه شما را به دیدن عکس هایی که به طور کامل گویای بسیاری از مشخصات می باشد دعوت میکنم :

امیدواریم این مطلب مورد توجهتون قرار گرفته باشد – باز هم اگر احساس خلا در این زمینه میکنید تیم بلک بری ایران همراه شماست تا تمامی نیاز های شما عزیزان را در این رابطه تامین کند – با تشکر

 

درباره نویسنده

بهنام قلئي

۱۷ نظر

  • سلام.
    خسته نباشید.
    کی میزارین برای فروش؟ مردیم از انتظار!

    • سلام دوست عزیز وقت بخیر…هنوز نتونستیم وارد کنیم، سفارش های امارات خییلی محدوده و تقاضا بالا… باید عمده بیاریم که هزینه ی خرید براتون منطقی باشه، وگرنه مثل بقیه ی فروشندگان توی بازار، قیمت های نجومی میدیم دست مردم که راضی به این کار نیستیم.

  • با سلام و خسته نباشید. یکی از فروشگاههای اینترنتی اینو واسه فروش گذاشته. آنلاک فاکتوری یک میلیون و نهصد هزار تومن

  • جنس قاب پشت کلاسیک از چیه؟ قاب از بدنه قابل جدا شدن هست یا نه؟ واینکه باتریش به نظر شما جوابگویه یک روز استفاده ی عادی به همراه وب گردی هست یا نه؟؟؟؟ ممنون

    • جنس قابل پشتی مشابه بلک بری زد۳۰ هستش که یه لایه بافت مصنوعی هم داره مانند بلک بری بولد. قابلیت جدا شدن ندارد. دوام می آورد به راحتی و حتی بیشتر

  • سلام من خیلی از این گوشی خوشم اومده اما از نداشتن گارانتی و شارژدهی  و اینکه نتونم با بلک بری او اس کار کنم میترسم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ۰

    و اینکه الان قیمتش چنده؟ 

    • این مدل اصلا خرابی نداره 

      شارژ دهی هم مناسب است 

      در youtube سرچ کنید و کار با os10.3.1 ببینید

      ۱۱۳۰

  • از کجا میشه تشخیص داد که رفرش هست یا نه ؟

    ساخت کجا رو جعبه خورده ؟ ساخت کجاش بهترا؟

  • با سلام 
    می خواستم بدونم آیا بلک بری کلاسیک که اندرویدم ساپورت می کنه آیا مو قع استفاده برنامه اندرویدی لگ یا هنگی داره یا نه؟
    با تشکر

    • درود در بیش از ۹۵ درصد برنامه ها خر مشکلی وجود ندارد

نظر بدهید