اخبار

مصاحبه با مارتی بیرد مدیر ارشد اجرایی و عملیاتی بلک بری

نوشته شده توسط ابراهیم آلانی

با سلام خدمت همه دوستان و مشتاقان همیشگی برند بلک بری و بلک بری ایران،در این پست با مصاحبه ی آقای مارتی بیرد،مدیر ارشد اجرایی و عملیاتی شرکت بلک بری در حاشیه کنگره جهانی موبایل بارسلون با شما خواهیم بود که با سایت رسمی مرتبط با کنگره صورت گرفته است…


اگر چه اخبار بلک بری در کنگره موبایل کم بود اما بلک بری در آنجا حضور فعالی داشت که شامل ارایه راه حلهای تجاری در مورد emm و پیام رسانی امن بود.

سایت Mobile World Daily که منتشر کننده رسمی اخبار مرتبط با کنگره موبایل هست ،با آقای Marty Beard مصاحبه ای در مورد اوضاع بلک بری ترتیب داده است :

### رمز بلک بری برای موفقیت در استراتژی آینده اش چیست؟پیشرفت به چه صورت بوده است و هدف کلی چیست؟

-بلک بری در نقطه عطف خود کاملا رو به جلوست ما از فرصت های رشد و گرایش های بازارهای اصلی به نفع خود استفاده می کنیم که شامل ساماندهی و تکثیر محیط های مولتی پلتفرم می شود،این کلید موفقیت ماست. ودر فصل آخر مالی ما خیلی رضایت مند بودیم که این استراتژی نتیجه داده و نشانه آن درآمد حاصله از نرم افزار ها و خدمات مان در طول سالیان بوده است.

ما نقاط قوت خود را می شناسیم و این ما را به سمت نوآوری در بخش امنیت تجاری و مولتی پلتفرم هدایت می کند.به همین خاطر ما سرمایه گزاری های استراتژیک در این مورد انجام دادیم که می توان به تملک good technology,secumart,watchdoxathoc نام برد. بلک بری هیچ زمانی برای ادغام تکنولوژی شرکت های خریداری کرده با خود تلف نکرده و یک پلتفرم موبایل واحد توسعه داده است. بلک بری همیشه در حال نوآوری حوزه های فناوری در حال رشد از قبیل ماشین های خودران و اپ های سلامتی بوده است که نمونه ان تولید موبایل بلک بری پریو بوده است.

### سه ماه از تصاحب شما از شرکت good technology گذشته است این شرکت با خود چه آورده که قبلا نداشتین؟ واین شرکت چگونه به اهداف بین پلتفرمی بلک بری کمک خواهد کرد؟

-ما قدم های سریعی در رابطه با تبدیل این شرکت به یک راه حل جامع در راستای اهداف مان برداشتیم که نمونه ی آن پلتفرم emm میباشد.

استراتژی بلک بری ارایه کامل ترین و امن ترین راه حل برای کاربران همه پلتفرم هاست. این شرکت(good technology) توانایی های مان را در زمینه ی ارایه یک پلتفرم واحد موبایلی بین سیستمی گسترش داده است. محصولات این دوتا شرکت کاملا مکمل هم هستند. انها رهبری بلک بری در MDM ،مدیرت اپ ها و ارتباط امن را با رهبری شرکت Goodدر زمینه مدیریت سرویس هاو اپ های امن پیوند داده اند.

منبع:CrackBerry

                                                                                                                           ابراهیم آلانی_بلک بری ایران

درباره نویسنده

ابراهیم آلانی

ebrahim.alan@gmail.com
telegram.me/Ebrahim_Alani_Official

۹ نظر

  • سلام و خسته نباشید خدمت رفقای سایت بلکبری.۲ تا سوال دارم. بلکبری توی بازار ساعتهای هوشمند میخواد وارد شه؟
    دوم اینکه من روزانه از ساعت ورزشی سونتو استفاده میکنم و نیاز به کانکت شدن ساعت و گوشی دارم.. در سایت سونتو نوشته سازگار با اندروید و ios. اما برنامه ی اندرویدش رو که دانلود و نصب کردم(اسم برنامه movescount) با بلوتوث گوشی کانکت نمیشه!! ساعت رو پیدا میکنه,پسوورد هم میده.. اما بعد از وارد کردن پسوورد کانکت و ۲ ثانیه بعد دیسکانکت میشه.. چه راه حلی برای این موضوع میشه پیدا کرد.گوشیم پاسپورت سری سیلور هست..

    • سلام دوست عزیز
      اره به زودی
      دوست عزیز راه حلی خاصی نداره این قضیه بیشتر به شانس شما بستگی داره بعضی از گجت هایی که آپ آندرویدی دارند با بلک بری ست می شوند بعضی خیر

      • ممنون اقای بیژنی. با تمام کمبودهایی که گاهی اوقات حس میشه ترجیح میدم بد شانسی داشته باشم و همچنان بلکبری دیوایس اصلی من باشه.

  • تاریخ دقیقی مشخص نشده که کی ساعت هوشمندتولیدمیشه؟وسیستم عاملش چی هست؟!

نظر بدهید