اخبار

معرفی خان بلک بری با اندکی تغییر !!!

نوشته شده توسط بهنام قلئي

دوستان عزیز و طرفداران بلک بری ایران درود وقت بخیر – در این پست همراه شما هستیم با معرفی خان بلک بری با اندکی تغییر در ظاهر.

همه ی ما کم و بیش با این محصول خاص و لوکس بلک بری که توسط  پورش طراحی شده است آشنا هستیم.شرکت پورش دیزاین در سال ۱۹۷۲ توسط Ferdinand Alexander Porsche تاسیس شد.از آن زمان تا به حال محصولات بسیاری رو روانه ی بازار کرده است که طراحی منحصر به فرد آن زبان زد خاص و عام است.

پورش هر سال محصولات جدید و بسیاری رو با برند خود در سراسر دنیا به فروش می رساند که از جمله این محصولات می توان : فرم عینک ها،گرم کن های ورزشی و گوشی های هوشمند اشاره کرد.

این بار P’9983 با ظاهری جذاب تر و لوکس تر از همیشه با گرافیت متالیک و چرم ایتالیا روانه بازار خواهد شد.شما با PIN ID مخصوص پورش دیزاین در دنیای مجازی شناخته خواهید شد.

این گوشی خاص تمامی امکانات سایر گوشی های دیگر بلک بری رو دارد از جمله: بلک بری لینک ،بلک بری بلند،ساپورت برنامه های اندرویید و یک کیبورد QWERTY  که تجربه ی جدید با این کیبورد های خاص و راحت رو برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اما در جعبه ی این گوشی خاص شما هر چیزی رو که لازم داشته باشید خواهید یافت از جمله : هدست استریو،شارژر با کیت بین المللی،کیف با کیفیت بالا،کابل Usb با حداکثر سرعت برای انتقال داده ها،چرم ایتالیایی برای back cover گوشی ،باتری ۲۱۰۰ mAh و….

P'9983-Graphite-Back

گروه بلک بری ایران

درباره نویسنده

بهنام قلئي

نظر بدهید