اخبار

موفقیت کاری QNX ، شرکت وابسته به بلک بری

نوشته شده توسط سعید فروتن

با سلام خدمت شما همراهان  بلک بری ایران در این پست با شما هستیم با خبری در مورد سرویس QNX .


قبلا با QNX که یکی از زیر شاخه های کمپانی بلک بری است در پست ( معرفی QNX ، زیر شاخه بلک بری )  آشنا شدید ، حال متوجه شده ایم که این سیستم به موفقیت جدیدی دست یافته که در ادامه به آن می پردازیم.

خبری که با تازگی به دست ما رسیده حاکی از آن است که شرکت Servomex که یکی از شرکت های مرجع در زمینه آنالیز سوخت و صنایع پتروشیمی است ، سیستم عامل  QNX را برای نسل بعدی آنالیزر های سوختی خودش برگزیده چرا که به سیستمی نیاز داشته که بالاترین سطح  پردازش را داشته و همینطور به اندازه کافی منعطف باشد تا بتواند برنامه های مخصوص در زمینه کاری مرتبط را در سطح امنیتی بسیار بالا ارائه دهد.

سخنی از Servomex  مبنی بر دلیل انتخاب QNX :

 (( ما دستگاه های آنالیزر را برای محیط هایی در شرایط سخت و حساس که ملتزم فرامین امنیتی است می سازیم و برای کنترل این دستگاه ها نیاز به سیستم عاملی داریم تا در نهایت سرعت و  دقت توانایی پردازش را داشته باشد لذا که QNX را انتخاب کرده ایم . ))

 

img_serv

 

به گفته جان وال مدیر کل سیستم های نرم افزاری QNX : ( به مدت سه دهه است که  QNX در ساخت تعداد زیادی از دستگاه ها و کنترل و پردازش آن ها به شرکت های صنعتی خدمت رسانی کرده است ، که در زمینه های مختلف من جمله سیستم  های انتقال انرژی ، کنترل ربات ها و دستگاه های وابسته فعالیت داشته است و توانسته عملکرد خوبی را به جای بگذارد).

 

امیدواریم موفقیت های شرکت های وابسته به بلک بری در پیشرفت دیگر بخش های آن کار ساز باشد.

 

با تشکر – بلک بری ایران  

 

درباره نویسنده

سعید فروتن

دانشجو مهندسی مکانیک هستم ...به موسیقی علاقه زیادی دارم حالا هر سبکی که موسیقی قوی داشته باشه به خصوص راک و ...ورزش رو خیلی دوست دارم به آدم اعتماد به نفس میده به خصوص جودو ...بلک بری رو به عنوان یک برند خاص قبول دارم ...از جستجو در فضای اینترنت لذت میبرم.
slfhumble@gmail.com

نظر بدهید